پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
در سال‌های اخیر بازار کهگیلویه و بویراحمد بویژه بازار مرغ و گوشت قرمز وضعیت متلاطمی دارد به گونه‌ای که به صورت مستمر و ماهیانه شاهد نوسان قیمت این دو کالای پر مصرف در این استان هستیم.مرغ کشتارروز در روزهای اخیر در بازار کهگیلویه و بویراحمد بویژه یاسوج مرکز استان نایاب شده است.
شعار سال:مرغ کشتارروز در روزهای اخیر در بازار کهگیلویه و بویراحمد بویژه یاسوج مرکز استان نایاب شده است.

 در سال‌های اخیر بازار کهگیلویه و بویراحمد بویژه بازار مرغ و گوشت قرمز وضعیت متلاطمی دارد به گونه‌ای که به صورت مستمر و ماهیانه شاهد نوسان قیمت این دو کالای پر مصرف در این استان هستیم.

یکی از مهمترین اخبار منتشر شده در یک سال اخیر توسط رسانه‌های استانی بدون شک حال ناخوش بازار از جمله وضعیت کمبود گوشت قرمز و اعتصاب‌های گاه و بیگاه عاملان مرغ‌ است.

مرغ از 7 هزار تومان به 14 هزار تومان رسید تا دست مردم فقیر هرگز به ان نرسد ولی در این بین مسئولان و متولیان امر از جمله جهادکشاورزی به عنوان متولی تامین و سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی نظارت بدون نگاه به جیب مردم به تلاطم بازار با بی توجهی خود کمک می‌کردند.

مرغ در بازارکهگیلویه و بویراحمد به صورت آنی پَر می‌زند ولی دست مردم به آن نمی‌رسد و هر روز قیمت‌ها با اعتصاب عاملان مرغ فروشی‌ها افزایش می‌یابد.

روح اله باقری فرد معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با تایید خبر نبود مرغ کشتار روز در روزهای اخیر در بازار گفت: عاملان مرغ در اعتراض به قیمت مصوب کشوری 12 هزار و 900 تومان از وورد مرغ به بازار خوداری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مرغ زنده توسط عامل بیش از 9 هزار تومان خریداری می‌شود، افزود: اغلب مرغ مورد نیاز مردم این استان از دیگر استان‌های کشور وارد می‌شود و تولید مرغداری‌های داخل استان جوابگو نیست.

باقری‌فرد با تاکید بر اینکه وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت تنها نظارت بر بازار است، ادامه داد: سازمان جهادکشاورزی وظیفه تامین را بر عهده دارد و در واقع تعیین قیمت باید توسط کمیته فرعی تنظیم بازار انجام شود.

داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به گفت: با پیگیری‌های انجام شده از فردا مرغ کشتارروز وارد بازار می‌شود.

با وجود پیگیری‌های متعدد با الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان متولی تامین موفق به انجام مصاحبه با وی نشدیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:1مرداد1398،کدخبر:2060516،www.tasnimnews.com








اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین