پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: ۱۰۰ درصد کمک‌های صاحبان مشاغل خیّر به مددجویان زیر پوشش این نهاد از درآمد مشمول مالیات آنان کسر شده و از پرداخت مالیات معاف هستند.
شعارسال: علی شهبازی‌نیا با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی تلاش می‌کند از راه‌های ممکن اعتبارات رفاهی نیازمندان کشور را افزایش دهد، اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی طبق ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم خیران و نیکوکارانی که به کمیته امداد امام خمینی کمک می‌کنند از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مصوبه می‌تواند کمک‌رسانی صاحبان مشاغل کلان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی را تسهیل کند، اضافه کرد: طبق این قانون ۱۰۰ درصد کمک‌های نقدی و غیرنقدی که اشخاص حقیقی و حقوقی به کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌کنند از درآمد مشمول مالیات آنان کسر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد: در واقع خیران و نیکوکاران با کمک به این نهاد، علاوه بر برخورداری از اجر و ثواب معنوی کمک به مستمندان از پاداش معافیت مالیاتی نیز برخوردار می‌شوند.

شهبازی‌نیا از صاحبان مشاغل، کارخانه‌ها و شرکت‌های خصوصی در استان قم دعوت کرد تا با واریز کمک‌های خود به حساب‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی این استان و ارائه رسید این نهاد به سازمان مالیاتی استان، از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی، خواستار مشارکت بیشتر خیران با کمیته امداد استان شد و اظهار کرد: عمده‌ترین روش‌های کمک به کمیته امداد امام خمینی استان قم واریز وجوه به کارت‌های بانک ملی به شماره‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ و ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۸۹۲۴۲ است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1398 ، کدخبر: 408137 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
در واقع خیران و نیکوکاران با کمک به این نهاد، علاوه بر برخورداری از اجر و ثواب معنوی کمک به مستمندان از پاداش معافیت مالیاتی نیز برخوردار می‌شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین