پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
محمد آزاد فرماندار رامسر گفت: همزمان با هفته دولت ۵۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری می شود.
شعار سال: فرماندار رامسر گفت: همزمان با هفته دولت ۵۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری می شود.

 محمد آزاد ظهر پنجشنبه در نشست خبری بمناسبت هفته دولت با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر بانوان الگوی مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی ایران نام گرفته اند و قبل از مسئولیت بزرگ منشاء خیر و خدمت در دوران شکل گیری نظام و انقلاب بودند گفت:شهیدان رجایی و باهنر در دوره کوتاه مسئولیت نامی ماندگار از خود بجا گذاشتند اما دشمنان توان و یارای دیدن اقدامات و کارهای این شهیدان را نداشتند و ناجوانمردانه آنها را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و با استفاده از این فرصت باید بتوانیم اقداماتی که در حوزه های مختلف فرهنگی آموزشی پروژه ای علمی و کارهای بزرگ دیگری که در بخش های مختلف انجام شد به سمع نظر مردم که صاحبان نظام و انقلاب هستند برسانیم.

وی افزود: مردم ما می دانند که خدمت، اقدام و کار در شرایط امروزی بسیار با شرایط گذشته فرق دارد چون اقدامات دشمن از نوع سخت افزاری و نرم افزاری بوده و با همه قوا و توان به مقابله با نظام و کشور و مردم آمده است.

فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: هر اقدام کوچکی که امروزه در جای جای کشور ما و استان مازندران انجام می گیرد نتیجه تلاش مسئولان و مشارکت مردم در خدمت رسانی به مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با اشاره به اینکه به جهت وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها تحقق پروژه ها کار بزرگی است افزود:  در دوره جنگ اقتصادی به سر می بریم و آرایش های مختلف جنگی دشمنان برای کشور ما شکل گرفته است.

وی افزود: با همه موانع، چالش ها، کارشکنی ها و دشمنی ها دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی مصمم خدمت رسانی به مردم هستند و مسئولیت ها برای خدمت رسانی به مردم معنا پیدا می کند.

وی تصریح کرد: در ۱۳ مهر سال گذشته بارش باران سیل آسا در شهرستان رامسر سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی منازل شده بود که خسارات سنگینی وارد شد و دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرد.

فرماندار رامسر گفت: چندین پروژه ناشی از سیل مورد ترمیم قرار گرفت و شرایط ناشی از خسارات سیل به حداقل ممکن رسید.

فرماندار رامسر تصریح کرد: تعدادی از پروژه ها در حال ساخت و اجرا است و در دهه فجر بهره برداری می شود که حکایت از تلاش و پیگیری های شبانه روزی مسئولان نسبت به پروژه ها است.

وی افزود: برخی از پروژه ها مانند پردیس دانشگاهی واحد بین الملل در ماه های آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و پروژه بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر و حوزه های راه و شهرسازی، آب و بنیاد مسکن با تلاش مسئولان و مشارکت مردم عملیاتی می شود.

فرماندار رامسر تصریح کرد: بیش از ۵۵ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری  می شود.

وی تصریح کرد: مسکن مهر ۶ که پروژه ۱۱۲ واحدی است با همت اداره کل راه و شهرسازی، استاندار مازندران با پیشرفت خوبی در حال ساخت است و تا پایان سال ۹۸ یک بلوک ۵۶ واحده بهره برداری می شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:31مرداد1398،کدخبر:4699011،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
هر اقدام کوچکی که امروزه در جای جای کشور ما و استان مازندران انجام می گیرد نتیجه تلاش مسئولان و مشارکت مردم در خدمت رسانی به مردم است
ناشناس
Poland
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
در کنار سرمایه گذاری های بسیار زیاد رد این شهر، باید توجه داشت که محیط زیست این شهرستان بسیار شکننده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین