پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
دکتر محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در حکمی محمد حسین عزیزی را به عنوان مدیر کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

شعار سال:دکتر محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در حکمی محمد حسین عزیزی را به عنوان مدیر کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

 متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد حسین عزیزی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی براساس این ابلاغ به عنوان  مدیر کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا ودارو منصوب می گردید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با بهره مندی از ظرفیت های نخبگان درون وبرون سازمانی ، وبه کار گیری افراد توانمند و شایسته آن اداره کل، در راستای تحقق اهداف واحد وزارتی و ارتقای کمی و کیفی محصولات سلامت محور در سالی که مزین به شعار رونق تولید می باشد، موفق و موید باشید و منویات دولت تدبیر و امید را جامه عمل بپوشانید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه اطلاع رسانی ایفدانا،تاریخ انتشار:6شهریور1398،کدخبر:69342،www.foodpress.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین