پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: برخی از مدیران سابق جهادکشاورزی به اتهام صدور مجوز برخی تغییرکاربری ها تحت تعقیب هستند و پرونده یکی دو نفر از آنها نیز در دست رسیدگی است.

شعارسال: غلامعلی صادقی در خصوص پرونده تغییر کاربری در بلوار شاهنامه و ویلاسازی در کاربری کشاروزی افزود: در این پرونده برخی مدیران سابق جهاد کشاورزی یک سری نامه به متقاضیان تغییر کاربری داده بودند که ارزش قانونی ندارد زیرا تنها مرجع صدور تغییر کاربری کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری است و به غیر از این کمیسیون هیچ مرجعی اختیار موافقت با تغییر کاربری را ندارد و اگر مجوزی صادر شود تخلف و جرم است و ارزش قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری در خارج از محدوده شهری رخ داده است ادامه داد: افراد دیگری نیز ممکن است در جریان رسیدگی به پرونده به عنوان متهم شناسایی شوند که در این خصوص نیز اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

او افزود: دستگاه قضا با هر تغییر کاربری به صورت غیرقانونی برخورد می کند و تغییر کاربری ها باید به حالت سابق بازگردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:7شهریور1398 ، کدخبر: 83457170: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
در جریان رسیدگی به پرونده به عنوان متهم شناسایی شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین