پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۱۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۱
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه ی بهره برداری از پروژه های ارتباطی در شهرستان رودسر گفت : تکنولوژی ارتباطات در مناطق روستایی کشور رشد دو برابری داشته است.

شعارسال: "محمد جواد آذری جهرمی " وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح پروژه های رودسر درجمع خبرنگاران اظهارکرد: پروژه های رودسر با داشتن اعتبارات ۱۱ میلیارد تومانی یکی مهمترین پروژه های ارتقاء ارتباطات منطقه است.

وی افزود: امروز رحیم آباد با توسعه نسل چهارم به شبکه ملی اطلاعات متصل شد . در مناطق روستایی استان های گیلان و مازندران نیز این وضعیت وجود دارد و در آنجا هم نسل سوم توسعه پیدا کرده بود اما به دلیل اینکه برخی از شرکت های ارایه کننده خدمات به جهت تحریم کار خود را متوقف کرده بودند این روند ادامه نیافت.

وی گفت :توسعه مناطق روستایی و مناطق شمالی کشور که بسیار پر جمعیت و پرتردد هستند در خصوص ارتباطات با مشکل مواجه شده بود اما تدابیری انجام شد و از چند ماه پیش شتاب گرفته است و اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و توسعه شبکه ملی اطلاعات در مناطق شمالی کشور که جمعیت زیادی نیز دارد به جد در دستور کار است.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در ۶ ماه آینده عقب‌ماندگی‌هایی که این دو استان داشتند مرتفع می شود و طبیعتا کیفیت ارتباطات این مناطق بهتر خواهد شد.

آذری جهرمی عنوان کرد: در وزارت ارتباطات پروژه های در قالب پروژه های روستایی افتتاح شده و توسعه‌ای که در یک سال گذشته صورت گرفته بود در 5استان به صورت تجمیعی اعلام گردید.

جهرمی گفت : در یک سال گذشته تعداد روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات به حدود ۳۱ هزار روستا از مجموع 42 هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور رسید.

و اکنون در خصوص توسعه این پروژه ها به عدد 78درصد رسیدیم و این در حالی است که این عدد در گذشته 36درصدبود و بیش از دو برابر رشد داشته است .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:8شهریور1398 ، کدخبر: 891579: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
شما پیشرفت و توسعه ندادید جناب وزیر، این جبر فناوری ارتباطات و اطلاعات بود که باید بوجود می آمد. اگر هر فرد دیگری جای شما هم بود، همین اتفاق می افتاد.
ناشناس
Canada
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
رفتی با کی عکس گرفتی آخه؟ عباسی موندگاره که تو باهاش عکس گرفتی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
آقای جهرمی یه سوال داشتم ازتون : حوزه ارتباطات در کشور چه پیشرفتی داشته؟ چی درست شده ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین