پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
هدف از اجرای طرح ارتقای نظام سلامت کارکنان صنعت نفت، چابک‌سازی سازمان بهداشت و درمان و افزایش رضایت کارکنان و خانواده‌هاست.

شعارسال: فرزین مینو، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، با بیان این مطلب، شایعه‌ها درباره واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را کذب دانست و اظهار داشت: از کارکنان صنعت نفت، کارکنان و مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می‌خواهیم به شایعه‌های بی‌اساسی که در این باره مطرح می‌شود، توجهی نداشته باشند.

وی ادامه داد: از اجرای طرح ارتقای نظام سلامت، اهدافی نظیر افزایش رضایت کارکنان صنعت نفت و خانواده آن‌ها، افزایش سطح دسترسی آنان به مراکز درمانی، شفاف‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات سازمان بهداشت و درمان را انتظار داریم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت تصریح کرد: مالکیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت ملی نفت ایران است و قرار نیست هیچ‌گونه واگذاری انجام شود، بنابراین حاشیه‌سازی و شایعه‌پراکنی در این باره هیچ‌گونه توجیهی ندارد و در صورت تکرار چنین فعالیت‌هایی که تنها سبب ایجاد جو ناامنی و ناامیدی در سازمان می‌شود، افراد باید تبعات آن را بپذیرند.

این مقام مسئول یادآور شد: خانواده صنعت نفت که زیر پوشش خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستند، همچنین کارکنان و مدیران خدوم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نباید در این زمینه نگران باشند، زیرا کمترین اخلالی در ارائه خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به کارکنان و خانواده‌ آنان، ایجاد نمی‌شود بلکه با اجرای طرح یادشده، افراد افزون بر مراکز درمانی صنعت نفت به دیگر مراکز درمانی نیز دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: به‌طور حتم افزایش دسترسی خانواده صنعت نفت به مراکز درمانی، رضایت کارکنان و خانواده‌ آنان را به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: الگوی ما در اجرای این طرح، شرکت نفت فلات قاره ایران است که امروز یکی از موفق‌ترین نظام‌های بهداشت و درمان در سطح صنعت نفت را شکل داده و رضایت حداکثری از کارکرد این طرح در آن شرکت ایجاد شده است.

مینو در پایان یادآور شد: پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان، افزایش کیفیت و شفافیت در عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات این سازمان، از نتایجی است که طرح یادشده به دنبال آن خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شرکت ملی گاز ایران، تاریخ انتشار:17شهریور1398 ، کدخبر: 5754: www.nigc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین