پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
استاندار خوزستان گفت: برای جمع‌آوری کل گازهای موجود در هوای استان 3.5میلیارد دلار نیاز داریم، گفت: اگر مجتمع پتروشیمی امیرکبیر نیز در این کارها سهیم شود می‌تواند تامین خوراک خود را پایدار کند. در این زمینه فقط هلدینگ‌های خلیج فارس و مارون تا کنون مشارکت کرده‌اند.

شعارسال: استاندار خوزستان گفت: برای جمع‌آوری کل گازهای موجود در هوای استان 3.5میلیارد دلار نیاز داریم، گفت: اگر مجتمع پتروشیمی امیرکبیر نیز در این کارها سهیم شود می‌تواند تامین خوراک خود را پایدار کند. در این زمینه فقط هلدینگ‌های خلیج فارس و مارون تا کنون مشارکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی امروز دوم مهرماه در حاشیه بازدید عضو تشخیص مصلحت نظام از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در ماهشهر اظهار کرد: اکنون در حال تامین 800 میلیون دلار برای هلیگدینگ خلیج فارس هستیم تا این هلدینگ از طریق پالایشگاه بیدبلند2 خوراک مورد نیاز مجتمع‌های پتروشیمی را تامین کند.

وی با بیان اینکه برای جمع‌آوری کل گازهای موجود در هوای استان 3.5میلیارد دلار نیاز داریم، افزود: اگر مجتمع پتروشیمی امیرکبیر نیز در این کارها سهیم شود می‌تواند تامین خوراک خود را پایدار کند. در این زمینه فقط هلدینگ‌های خلیج فارس و مارون تا کنون مشارکت کرده‌اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اکنون نیز می‌توان با وزیر نفت مذاکره کرد تا سهمی از هلدینگ خلیج فارس را به عنوان خوراک مورد نیاز مجتمع پتروشیمی امیرکبیر به این مجموعه اختصاص داد.

شریعتی خطاب به مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: تلاش کنید تا در پروژه‌های جمع‌آوری فلرهای گازی استان مشارکت کنید تا علاوه بر تامین خوراک مورد نیاز خود، سهمی در بهبود شرایط زیست محیطی استان داشته باشید.

وی افزود: در این زمینه پیش از این کوتاهی شده است و علی رغم مذاکرات با وزیر و موافقت وی، مسولان پیشین پتروشیمی امیرکبیر از زیر بار این مسولیت شانه خالی کردند.

استاندار خوزستان گفت: آماده هستیم تا به هرشکلی که شده مشکل تامین خوراک مجتمع پتروشیمی امیرکبیر را حل کنیم.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار2 مهر 98 ، کد خبر :98070201472 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
مسولان پیشین پتروشیمی امیرکبیر از زیر بار این مسولیت شانه خالی کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین