پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: امروز به دلیل وقوع هفت زمین لرزه، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سه شهرستان خوزستان تعطیل و کل استان در حالت آماده باش قرار گرفت.

شعارسال: کیامرث حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: مدارس نوبت عصر امروز سه‌شنبه سه شهرستان ایذه، اندیکا و مسجدسلیمان، با توجه به وقوع چند زمین‌لرزه و به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی تعطیل اعلام شد.

او گفت: در پی وقوع هفت زمین لرزه از صبح تا ظهر امروز، ابتدا به چهار شهرستان اعلام آماده باش داده شد و سپس این آماده باش به کل استان اعلام شد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در پایان افزود: هم اکنون تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها و دستگاه های عملیاتی و خدماتی خوزستان در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه و زمین لرزه احتمالی، آمادگی لازم در خوزستان وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که به دلیل وقوع هفت زلزله پیاپی در شهرستان ایذه که از صبح امروز آغاز شده اند، همه مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع در سه بخش مرکزی، دهدز و سوسن تعطیل اعلام شد.

پیش از این نیز چهار زمین لرزه شهرستان های اهواز و شادگان را در تاریخ 27 تیر ماه لرزانده بود.

همچنین روز دوشنبه 17 تیرماه سال جاری در ساعت 11:30 زلزله ایی با قدرت 5.7 ریشتر شهرستان مسجد سلیمان را لرزاند و سبب تخریب و خسارت بیش از هفت هزار واحد مسکونی و تجاری، بیمارستان نفت و برخی اماکن عمومی شده بود.

تاکنون گزارشی از خسارت‌های هفت زمین لرزه امروز اعلام نشده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 2مهر1398 ، کدخبر: 902582: www.borna.news



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
این شهرهایی که زلزله و سیل اومده دیگه کلا باید در حالت آماده باش باقی بمونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین