پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
سید ستار هاشمی که پیش از این به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات فعالیت می کرد با حکم وزیر در این سمت ابقا شد. گفتنی است در خرداد ماه سال جاری و در پی استعفای نصرالله جهانگرد از معاونت نوآوری و فناوری این وزارتخانه، وزیر ارتباطات با صدور حکمی سید ستار هاشمی را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات منصوب کرده بود.

شعار سال: سید ستار هاشمی با حکم محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان معاون نوآوری و فناوری این وزارتخانه منصوب شد.

گفتنی است در خرداد ماه سال جاری و در پی استعفای نصرالله جهانگرد از معاونت نوآوری و فناوری این وزارتخانه، وزیر ارتباطات با صدور حکمی سید ستار هاشمی را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات منصوب کرده بود.

هاشمی متولد ۱۳۵۵ در شهر یاسوج، استادیار دانشگاه شیراز است و از سال ۹۳ به‌عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس و از سال ۹۵ به عنوان معاون فناوری شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به فعالیت بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 3 مهر 98، کد خبر: 137629، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین