پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در 6 سال دولت تدبیر و امید 5 مدیرکل به خود دیده است و ششمین مدیر این اداره مهم معرفی شد.در زمان روی کار امدن دولت یازدهم خیبر بیدار پور مدیرکل راه و شهرسازی استان بود که در دی ماه سال 92 عزل و ممتاز جهانگیری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان منصوب شد و پس از وی نیز فدایی بر این مسند تکیه زد.چند سال بعد یعنی در مهر ماه سال 95 محمد علی علیمردانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان منصوب شد و از زحمات ممتاز جهانگیری تقدیر کردند.

شعار سال: در 6 سال اخیر اداره کل راه و شهرسازی استان 6 مدیرکل را به خود دیده است سوال اینجاست که آیا قرار است مهر ماه سال بعد باز هم شاهد حضور مدیران دیگر در استان باشیم اداره ای که تا چشم بر هم می زند مدیرکل عوض می کند آیا می تواند موفق عمل کند.

در زمان روی کار امدن دولت یازدهم خیبر بیدار پور مدیرکل راه و شهرسازی استان بود که در دی ماه سال 92 عزل و ممتاز جهانگیری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان منصوب شد و پس از وی نیز فدایی بر این مسند تکیه زد.

چند سال بعد یعنی در مهر ماه سال 95 محمد علی علیمردانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان منصوب شد و از زحمات ممتاز جهانگیری تقدیر کردند.

مهر ماه سال 97 بود که طی حکمی از طرف وزیر راه و شهرسازی عبدالمجید نژاد صفوی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان منصوب شد و محمد علی علیمردانی برای ادامه خدمت به وزارت رفت.

هم اکنون می توان گفت یک سال از انتصاب نژاد صفوی می گذرد که باز هم در مهر ماه مدیرکل جدیدی دیگر برای راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد قرار است پژمان نیک اقبالی که قبلا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود به عنوان مدیرکل منصوب شود.

شاید اگر جاده پاتاوه-دهدشت به سرعت تغییر مدیران کل پیش می رفت تا کنون تکمیل و به بهره برداری رسیده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 3 مهر 98، کد خبر: 137658 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین