پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
محمد امین سلیمی گفت: اکثر پروژه های واگذار شده از جمله قند یاسوج به ابر بدهکار بانکی واگذار شده است و باید دید که چگونه بانک مرکزی به اینگونه افراد که از قبل بدهکار بانکی بودند وام داده است.
شعار سال:محمد امین سلیمی گفت: اکثر پروژه های واگذار شده از جمله قند یاسوج به ابر بدهکار بانکی واگذار شده است و باید دید که چگونه بانک مرکزی به اینگونه افراد که از قبل بدهکار بانکی بودند وام داده است.

شب گذشته برنامه جهان آرا به بررسی روند خصوصی سازی کارخانه جات و شرکت های بزرگ کشور پرداخت و در این برنامه تلویزیونی به موضوع کارخانه قند یاسوج نیز پرداخته شد.
محمد امین سلیمی سردبیر خبرگزاری دانشجو در این گفتگوی زنده تلویزیونی گفت:با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی خصوصی سازی را ابلاغ نمودند ویکی از اهداف آن گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظورتامین عدالت اجتماعی است و این موضوع هم مسئله بدی نیست چرا که مردم در عموم صنایع کشور شزکت میکنند و در آن سطح دارند و سطح اشتغال نیز بالا خواهد رفت.
سلیمی گفت: اتفاقات عجیبی در مسئله خصوصی سازی اتفاق افتاده است و مشخص نیست افراد و هیئت واگذاری شرکت های بزرگ و مادر به افراد خاص چه کسانی هستند؟
 
وی افزود: یک روند معلوم و مشخصی درواگذاری خصوصی سازی ها در مورد شرکت های بزرگ از جمله هفت تپه، قند یاسوج و شرکت های دیگر وجود دارد که و این ناشی از عدم تشخیص اهلیت افرادی است که شرکت ها به آن ها واگذار می شوند. چه کسانی در هیئت واگذاری اقدام به واگذاری شرکت ها و صنایع بزرگ به اینگونه افراد می کنند؟ در این هییت برخی از نمایندگان مجلس نیز عضو هستند.
سردبیر خبرگزاری دانشجو در مورد شرکت قند یاسوج تصریح کرد: الان دو نفری که موافق و حامی ابر بدهکار بانکی هستند که الان این کارخانه به او واگذار شده چه کسانی هستند؟ مطمئنا برخی از ناظرین هیئت واگذاری هستند.
 
محمد امین سلیمی گفت: اکثر پروژه های واگذار شده از جمله قند یاسوج به ابر بدهکار بانکی واگذار شده است و باید دید که چگونه بانک مرکزی به اینگونه افراد  که از قبل بدهکار بانکی بودند وام داده است.
پای کار خانه قند یاسوج به برنامه جهان آرا کشیده شد
پای کار خانه قند یاسوج به برنامه جهان آرا کشیده شد
پای کار خانه قند یاسوج به برنامه جهان آرا کشیده شد
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس،تاریخ انتشار:7مهر1398،کدخبر:137817،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
اتفاقات عجیبی در مسئله خصوصی سازی اتفاق افتاده است و مشخص نیست افراد و هیئت واگذاری شرکت های بزرگ و مادر به افراد خاص چه کسانی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین