پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
سردار انصاری به صحبت های مدیرکل میراث فرهنگی مبنی بر برخورد بد با گردشگران که موجب کاهش تعداد گردشگر می شود واکنش نشان داد.
شعار سال:سردار انصاری به صحبت های مدیرکل میراث فرهنگی مبنی بر برخورد بد با گردشگران که موجب کاهش تعداد گردشگر می شود واکنش نشان داد.

صبح امروز نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛ سردار مهدی انصاری در این نشست نسبت به اظهارات منتسب به مدیرکل میراث فرهنگی(از قول یک خبرنگار) در خصوص نحوه برخورد با گردشگران واکنش نشان داد.

سردار انصاری در این نشست در واکنش به صحبت های مدیرکل میراث فرهنگی مبنی بر نحوه برخورد با گردشگران که موجب کاهش تعداد گردشگر می شود گفت: ابتدا سلام مرا به او برسانید، همکاران ما در برخورد با گردشگران با رفتار مناسب با آنها روبه رو خواهند شد و  کمک خواهند کرد و وظیفه ما امنیت است و ماموران ما شبانه روز کمک میکنند که گردشگران به راحتی بتوانند با خاطره خوش از استان خارج شوند اما مدیر کل میراث فرهنگی حق ندارد به دنبال ماموران ما حرف بزند وگرنه از لحاظ قانونی با او برخورد می شود.

گفتنی است مدیرکل میراث فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده بود: خط ومشی و سیاست گزاری های ما باید کاملا هماهنگ و منسجم باشندمردم ، رسانه ها ، مسئولین و استاندار همه می توانند به جذب گردشگر کمک کنند. حتی نوع و رفتار پلیس ما می تواند مانع از جذب گردشگر شود.  رفتار بد و تشرزدن در برخورد با گردشگران میتواند تاثیرات منفی در فرار گردشگر داشته باشد اما برعکس اگر آرامش خاطررا مد نظر قرار داشته باشیم می توانیم کمک خوبی به جذب کرده باشیم .

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس،تاریخ انتشار:9مهر1398،کدخبر:137915،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین