پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
قدرت ، ثبات و پایداری یک مجموعه سازمانی را باید بشکل توامان در وضعیت عملکردی سازمان در موقعیت های جاری و عملکرد ارایه شده در موقعیت های بحرانی ، جستجو نمود. در این بین و خصوصا در شرایط بحران ، عملکرد روابط عمومی سازمان و قوت و توانمندی مدیریتی آن، می تواند تا حد زیادی ،منجر به افزایش رضایتمندی ها و کاهنده التهابات باشد. قابلیتی که حداقل در داستان هفت چنار محمودی لردگان، از دکتر جهانپور سراغ نداریم.
شعار سال: دکتر کیانوش جهانپور، رییس روابط عمومی وزارت بهداشت درباره دوره ابتلای به ایدز برخی روستاییان در لردگان توضیحاتی را ارایه نموده و  از ظن خود با منطق دو دو تا چهارتا،اقدام به اثبات بی گناهی کرده است. باید از ایشان پرسید که اولا بشکل شفاف بیان کنند که وضع فعلی غالب مبتلایان با توجه به جدول ضرب ایشان و نمودار ارایه شده، چگونه است؟

اگر زیر200 یا  500 است، چرا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تا حالا خواب خرگوشی تشریف داشتند؟ از طرف دیگر، گویا ایشان صرفا به دنبال سوراخ فرار از مسئولیت با منطق کی بود کی بود من نبودم، می گردند.

برادر عزیز ، این بیماری به هر دلیلی که بوجود آمده باشد، جان و زندگی تعدادی زیادی از هم وطنان ما را به مخاطره انداخته و بخاطر عدم حساسیت ها و تدبیرهای کافی همکاران شما ، در حال تبدیل شدن به نوعی بحران است.

چه تضمینی وجود دارد که فردا در فلان روستا یا شهر، شاهد وقوع مجدد چنین مشکلی نباشیم؟ اصلا وظیفه تخصصی وزارت عریض و تحویل شما در این خصوص چه می باشد؟

هرچند باز معتقدیم که خواب تر از آن هستید که خبر را ببینید یا توان پاسخ دهی منطقی و قانع کننده داشته باشید. ای کاش خلاف نظر ما ثابت شده و شاهد برنده شدن شما باشیم.




اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین