پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمان مبتلایان به ویروسHIV در روستای چنارمحمودی باید با حساسیت ویژه و سرعت عمل انجام شود، گفت: ما نمایندگان از وزارت بهداشت می‌خواهیم این موضوع را در اولویت قرار دهد.

شعار سال: خدیجه ربیعی امروز در شهرکرد، در خصوص ناآرامی‌های روز گذشته در لردگان گفت: در شرایط فعلی که دشمنان در عرصه بین‌الملل، برهم زدن انسجام ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند هشیاری مردم بیش از پیش ضرورت دارد، همانطور که تا امروز با بیداری کامل و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته‌اند از هر بحرانی عبور کنند.

وی ضمن تشکر از مردم شریف لردگان که هشیارانه راه نفوذ عوامل بیگانه را در این موضوع سد کردند، افزود: از مردم خواهش می‌کنیم با صبر و آرامش مسؤولان را همراهی کنند تا از این مشکل به نحواحسن عبور کنیم.

درمان بیماران باید با حساسیت ویژه و سرعت عمل انجام شود

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علل و عوامل شیوع بیماری ایدز در روستای چنارمحمودی باید بررسی دقیق و علت‌یابی شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان هرچه در توان دارند برای حل این مشکل اختصاص دهند.

ربیعی تأکید کرد: ما نمایندگان حتما پیگیر هستیم و از وزیر و مسؤولان استانی می‌خواهیم که بصورت ویژه اقدامات لازم جهت درمان این عزیزان را انجام دهند تا شاهد رفع دغدغه‌خاطر خانواده مبتلایان به ویروس HIV در چنارمحمودی باشیم.

وی با بیان اینکه بحث درمان بیماران باید با حساسیت ویژه و سرعت عمل انجام شود، تصریح کرد: وزارت بهداشت این موضوع را اولویت اول خود قرار دهد.

نمایندگان مجلس با ابزارهای نظارتی درمان مردم چنارمحمودی را از وزارت بهداشت پیگیری می‌کنند

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که طرح سؤال از وزیر بهداشت در دستورکار قرار دارد یا خیر، اظهار داشت: صددرصد با نمایندگان جلسه می‌گذاریم و با ابزارهای نظارتی که در اختیار داریم درمان مردم چنارمحمودی را پیگیری می‌کنیم.

ربیعی در پایان با بیان اینکه متاسفانه بیماری شایع شده و در این مرحله درمان مهمتر از هرچیزی است، بیان داشت: نباید اجازه دهیم زمان از دست برود و در زمینه درمان بیماران کوتاهی صورت بگیرد، لذا از مسؤولان حوزه بهداشت و درمان تقاضا داریم دارو، تجهیزات، شرایط فیزیکی ویژه، مراقبت‌ها و هرآنچه در این راستا لازم است را فراهم کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 14 مهر 98، کد مطلب: 13980714000577: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین