پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
در حالی که شهرداری یاسوج اعلام کرده بود تا زمان آماده شدن و اجرای طرح جامع گردشگری آبشار یاسوج، هیچ گونه ساخت و سازی نباید در این منطقه انجام شود اما به نظر می رسد این مساله نقض شده است.

شعارسال: در حالی که شهرداری یاسوج اعلام کرده بود تا زمان آماده شدن و اجرای طرح جامع گردشگری آبشار یاسوج، هیچ گونه ساخت و سازی نباید در این منطقه انجام شود اما به نظر می رسد این مساله نقض شده است.

 آبشار یاسوج را شاید بتوان مهمترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نامید، منطقه ای زیبا در 2 کیلومتری یاسوج که با آب و هوای مطبوع به خصوص در فصول گرم سال پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.

یکی از مشکلاتی که آبشار یاسوج در سال های اخیر با آن مواجه شده است ، از بین رفتن طبیعت بکر آن و ساخت و سازهای بیش از اندازه در حریم آن است.

از همین رو بسیاری از شهروندان و به خصوص کاربران فضای مجازی با راه اندازی کمپین های مجازی خواستار پایان یافتن این ساخت و سازها که اکثر آن ها نیز مجوز های لازم را نداشتند و همچنین سر و سامان دادن به وضعیت فعلی شدند.

پس از این مطالبه گری در فضای مجازی مسئولان استانی از جمله شهرداری یاسوج وارد ماجرا شدند و بحث طرح جامع گردشگری آبشار یاسوج مطرح شد و قرار بر این شد تا زمان آماده شدن و اجرای این طرح از هر گونه ساخت و ساز در آن خودداری شود.

روز گذشته یکی از شهروندخبرنگاران این پایگاه خبری تصاویری از ساخت و ساز در یکی از باغ های حاشیه آبشار یاسوج ارسال کرد که با توجه به این که این کار ممنوع شده بود اما در نوع خود جالب بود.

احتمالا مسئولان شهرداری یاسوج تعریف درستی از ممنوعیت ساخت و ساز ارائه نداده اند که در این باغ تفریحی ساخت و ساز صورت گرفته است؛ اگر برای این کار از شهرداری یاسوج مجوز اخذ شده است پس طرح جامع گردشگری برای چیست و در غیر این صورت باید بررسی شود و با متخلفین برخورد شود.







شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ،تاریخ انتشار: 20 مهر1398،کدخبر:138381 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
اگر برای این کار از شهرداری یاسوج مجوز اخذ شده است پس طرح جامع گردشگری برای چیست و در غیر این صورت باید بررسی شود و با متخلفین برخورد شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین