پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
سجاد حسن زاده خرداد ماه سال 97 توسط رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان به این سمت منصوب شد که اکنون استعفای وی سوالات زیادی را در ذهن مردم استان ایجاد کرده است با توجه به اینکه انتقادات نسبت به وضعیت بهداشتی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج کمتر شده بود.
شعار سال:سجاد حسن زاده خرداد ماه سال 97 توسط رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان به این سمت منصوب شد که اکنون استعفای وی سوالات زیادی را در ذهن مردم استان ایجاد کرده است با توجه به اینکه انتقادات نسبت به وضعیت بهداشتی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج کمتر شده بود.

این پایگاه خبری با وجود تماس های زیاد اما تا کنون موفق نشده است با وی مصاحبه داشته باشد چرا که دلیل استعفای حسن زاده برای مردم استان سوال است.

اکنون این سوال مطرح است که آیا انتصاب های سیاسی به بیمارستان امام سجاد(ع) سهر یاسوج نیز نفوذ کرده است آیا ممکن است فشارهای سیاسی نیز در استعفای رئیس بیمارستان تاثیرگذار بوده باشد.

این پایگاه خبری آماده درج هر گونه جوابیه از طرف مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان است.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:22مهر1398،کد خبر:138525،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین