پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
مدت 4 ماه است که حقوق پرداخت نکردند و مدت ابتدای شروع کار نیروگاه از 12 الی13 سال پیش تا حال همین گونه بوده و هر ماه قریب 30 الی 40 میلیون هر نیروگاه کار میکند و بارها شرایط حقوق نیروها و شرایط و مشکلات به سازمان مربوطه ( اب منطقه ای استان ) گزارش شده و حتی به استانداری اطلاع داده شده اما خبری نشد.
شعار سال:مدت 4 ماه است که حقوق پرداخت نکردند و مدت ابتدای شروع کار نیروگاه از 12 الی13 سال پیش تا حال همین گونه بوده و هر ماه قریب 30 الی 40 میلیون هر نیروگاه کار میکند و بارها شرایط حقوق نیروها و شرایط و مشکلات به سازمان مربوطه ( اب منطقه ای استان ) گزارش شده و حتی به استانداری اطلاع داده شده اما خبری نشد.

 تعدادی از پرسنل نیروگاه برقابی پل کُلُو سی سخت با ارسال متنی به این پایگاه خبری از عدم پرداخت مطالبات چند ماهه خود گلایه داشتند.

در این متن آمده است:
سال رونق تولید بدون پرداخت حق و حقوق و انگیزه امکان پذیر نیست، بی تفاوتی مسئولین در قبال پرداخت حقوق پرسنل نیروگاه برقابی پل کُلُو سی سخت حداقل حقوق با توجه به سابقه کار بالا و فنی بودن کار، مستمر بودن مشکلات نیروگاهها و پرسنل از ابتدای بهره برداری تا کنون در حالی که پتانسیل بالای نیروگاهها نسبت به مصرف برق منطقه مشهود است.

تنها صنعت بزرگ منطقه که پرسنل نیروگاهی در شدید ترین مشکلات امورات زندگی میگذرانند، مظلوم واقع شده است.
 مدت 4 ماه است که حقوق پرداخت نکردند و مدت ابتدای شروع  کار نیروگاه  از 12 الی13 سال پیش  تا حال همین گونه بوده و هر ماه قریب 30 الی 40 میلیون هر نیروگاه کار میکند و بارها شرایط حقوق نیروها و شرایط و مشکلات به سازمان مربوطه ( اب منطقه ای استان ) گزارش شده و حتی به استانداری اطلاع داده شده که متاسفانه هنوز شرایط هیچ تغییری نکرده است و بعد از 4 تا 6 ماه با التماس طول میکشد تا حقوق یکی دو ماه پرداخت شود.

 از رسانه ها درخواست داریم و دیوان اداری و استانداری تقاضای کمک و رسیدگی به این مساله داریم.

 ایا پرسنل هر صنعت تولیدی که دور از چشم مسئولین و در بدترین شرایط جغرافیایی قرار دارند حق زندگی ندارند؟چرا باید به نان شب محتاج باشیم؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:22مهر1398،کد خبر:138454،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین