پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
عزیزاله شهبازی استاندار البرز با اشاره به توسعه کشت گلخانه‌ای در البرز، گفت: رشد نرخ مشارکت اقتصادی البرز در صورت عدم ایجاد بستر لازم به تهدید تبدیل می‌شود لذا بهره برداری از ظرفیت های کشاورزی، موثر است.
شعار سال: استاندار البرز با اشاره به توسعه کشت گلخانه‌ای در البرز، گفت: رشد نرخ مشارکت اقتصادی البرز در صورت عدم ایجاد بستر لازم به تهدید تبدیل می‌شود لذا بهره برداری از ظرفیت های کشاورزی، موثر است.

عزیزاله شهبازی امروز در جلسه شورای کشاورزی استان با تاکید بر ضرورت توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در البرز، افزود: بر این اساس طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی استان، سطح انتظار از شهرستان ها تعیین شده است.

وی ادامه داد: البرز در حوزه کشاورزی جزو استان‌های موفق کشور است از این رو با توجه به ظرفیت های موجود نسبت به راه اندازی شهرک های بذر، دامپروری و گیاهان دارویی در استان طی رایزنی با مسئولان ملی اقدام می شود.

شهبازی گفت: لازم است با توجه به رشد نرخ مهاجرت استان و افزایش 1.5 درصدی مشارکت اقتصادی البرز برای اولین بار در تاریخ استان از فرصت های بخش کشاورزی برای اشتغالزایی بهره برداری کنیم.

وی افزود: با توجه به اهداف تعیین شده ضرورت دارد یک پروژه در بخش کشاورزی تعریف شود و با اهتمام ویژه ای در راستای اجرای آن با تعامل و هم افزایی مجموعه دستگاه های مرتبط اقدام شود.

استاندار البرز با اشاره به روند برنامه های استان در راستای توسعه و آبادانی، اضافه کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده از مرکز آمار ایران نرخ بیکاری البرز 2 درصد کاهش یافته و نرخ مشارکت اقتصادی این استان 1.5 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به این آمارها کار و مسئولیت ما سنگین تر می شود چراکه باید برای این جمعیت جوان و با انگیزه ای که به امید اشتغال به این استان روی آروده اند بسترهای لازم را ایجاد کنیم.

شهبازی افزود: رشد نرخ مشارکت اقتصادی البرز علاوه بر اینکه دستاوردی مهم تلقی می شود در صورت عدم ایجاد بستر لازم به تهدید تبدیل می شود از این رو بهره برداری از ظرفیت های کشاورزی استان در این راستا تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در البرز به لحاظ منابع و مخازن آبی مانعی وجود ندارد ولی باید تدابیری اتخاذ شود که با بهره برداری از فناوری های نوین و توسعه کشت های گلخانه ای حداکثر استفاده از منابع موجود صورت گیرد.

شهبازی گفت: به طور قطع با توجه به شرایط خاص استان البرز و آب و هوای مطلوب این استان تقاضا برای ساخت ویلا و باغ ویلا افزایش می یابد که انتظار می رود براساس قانون از این امر جلوگیری شود تا منابع آب، چاه ها و اراضی استان در این راه صرف نشود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:24مهر1398،کد خبر: 823798،www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
با توجه به آمارهای ارائه شده از مرکز آمار ایران نرخ بیکاری البرز 2 درصد کاهش یافته و نرخ مشارکت اقتصادی این استان 1.5 درصد افزایش یافته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین