پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت پست اگر بتواند فرآیندهای بروکراسی را از طریق پست حذف کند، خدمت بزرگی به کشور کرده است.
شعار سال:استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت پست اگر بتواند فرآیندهای بروکراسی را از طریق پست حذف کند، خدمت بزرگی به کشور کرده است.

علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیران عامل شرکت پست و پست بانک استان اظهار کرد: نگاه مردم به شرکت پست مثبت است چون در راستای وظایف خود به مردم خدمات می دهد.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت پست گفت: اگر بتوانید فرایندهای بروکراسی را از طریق پست حذف کنید کار بزرگی برای دولت و نظام کرده اید؛ روی این مسئله تامل بیشتری کنید.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خراسان رضوی از جهات گوناگون از جمله ثروت های خدادادی فوق العاده است اما متاسفانه نتوانسته در زمینه های مختلف از جلمه سرمایه انسانی سرآمد باشد.

رزم حسینی در خصوص ابراز تمایل مدیرعامل پست بانک برای مشارکت در اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، نیز اظهار کرد: با توجه به این که پست بانک در 400 روستای استان باجه دارد و مسئولین این باجه ها، ساکن در روستاها هستند، این باجه ها می توانند نقش تسهیلگری را برعهد بگیرند.

استاندار خراسان رضوی به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دستور داد در خصوص پیشنهاد تسهیلگری پست بانک در 400 روستای استان، بررسی لازم به عمل آید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24مهر1398،کد خبر: 912396،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین