پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه نوشهر گفت: ۱۴ کیلومتر از نوار ساحلی باقیمانده غرب استان تا پایان امسال آزادسازی می‌شود.
شعار سال:۱۴ کیلومتر از نوار ساحلی باقیمانده غرب استان تا پایان امسال آزادسازی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه نوشهر گفت: ۱۴ کیلومتر از نوار ساحلی باقیمانده غرب استان تا پایان امسال آزادسازی می‌شود.
 عبدالرضا سنگاری در نشست بررسی مشکلات زمین‌های جنگلی ـ جلگه‌ای شهرستان عباس آباد گفت: تاکنون حدود ۱۳۰ کیلومتر از ۱۴۴ کیلومتر نوار ساحلی غرب استان آزادسازی شده و تا پایان امسال بقیه سواحل تصرف شده آزاد‌سازی می شود.
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه نوشهر به وجود ۹۵۳ قطعه ۱۰ هکتاری در شهرستان‌های عباس آباد، چالوس و نوشهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه قطعات ۱۰ هکتاری سدی محکم در برابر توسعه شهر‌های غرب استان است.
او از تبدیل شدن اسناد دفترچه‌ای کل جنگل ها، مراتع و سواحل غرب مازندران به سند تک برگ خبر داد و افزود: برای مشخص شدن مرز ملی و مستثنیات در ۳۰۰ کیلومتر از جنگل‌ها و نوار ساحلی غرب استان بنچمارک نصب شده که برای ادامه این طرح اعتبار زیادی لازم است.
فرماندار شهرستان عباس آباد در این نشست خواستار برخورد دستگاه‌های ذیربط با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی جنگلی- جلگه‌ای این شهرستان شد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۸ هزار و ۱۲۵ مترمربع از نوار ساحلی این شهرستان آزادسازی شد.
جواد اصلانی افزود: از ۲۰ کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان حدود ۱۷ کیلومتر حریم ۶۰ متری در شهر‌های کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد آزادسازی شد.
پارسا دادستان شهرستان عباس آباد نیز با اشاره به اینکه ساخت و ساز‌های غیرقانونی برای دستگاه‌های اجرایی مشکل ساز شده، ورود مسئولان ملی به این امر را خواستار شد و گفت: منابع طبیعی باید با قاطعیت با متجاوزان به این اراضی برخورد کند.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:25مهر1398،کد خبر:2550495،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
امیدوارم کار پر فایده ای باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین