پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
اوج رفت و آمدها در استانداری البرز را می توان در انتصاب «مجید محنایی» دید که حضور او در جایگاه معاونت توسعه منابع انسانی یک هفته هم دوام نیاورد.

شعارسال: با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازشستگان، ۱۴ استاندار از جمله محمدعلی نجفی استاندار سابق البرز مجبور به کناره گیری شدند.

عزیزالله شهبازی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وقت استاندار البرز در تاریخ ۲۶ آبان ۹۷ با ابلاغ وزیر کشور سرپرست استانداری البرز شد تا اینکه در ۲۱ آذر همان سال با رای هیأت وزیران شهبازی به صورت رسمی سکان هدایت استان نوپای کشور را بر عهده گرفت.

حدود ۱۰ ماه از حضور شهبازی در رأس مدیریت اجرایی استان البرز می گذرد اما شاید بتوان گفت مهم ترین مسئله‌ای که وی در طول این مدت کوتاه داشته است مربوط به انتصابات استانداری است.

عزل و نصب‌های پی در پی و تغییر ۶ معاون استاندار و ۸ مدیرکل در مدت ۱۰ ماه در نوع خود یک رکورد جالب توجه است.

«علی نیازی»، «سعید ناجی»، «سید شهاب‌الدین حسینی»، «مجید محنایی» و «آرش بهادری» نیروهایی بودند که شهبازی توسط شهبازی به عنوان معاونین استاندار و مدیران کل بخش‌های مختلف استانداری منصوب شدند و هر کدام بیشتر از چند ماه دوام نیاوردند.

شاید بتوان اوج این رفت و آمدها را در انتصاب «مجید محنایی» دید که حضور او در جایگاه معاونت توسعه منابع انسانی یک هفته هم دوام نیاورد.

مجید محنایی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که 6 اردیبهشت ماه 98 به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز منصوب شد، از سمت خود کنار رفت و اینگونه توضیح داد که «یک هفته بیشتر نماندم و برگشتم».

وی در ادامه گفت: ادامه خدمت بنده در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز را به صلاح خودم و استاندار محترم البرز ندانستم.

محنایی گفت: خودم نمی‌خواستم بمانم. اصلاً هم فشاری از سوی جریان‌های سیاسی و یا افراد خاص وجود نداشت خودم شرایط را مناسب ندیدم و هر فردی شیوه و روش مدیریتی و اخلاق خاصی دارد.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 8آبان1398، کدخبر: 139218، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
حتما کفایت لازم و کافی رو نداشته برای بودن در استانداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
چون بی لیاقت بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین