پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
طبق آمار اعلامی از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرف 48 ساعت گذشته پس از باران، در مجموع 6 هزار و 895 نفر دچار تنگی نفس شده اند.

شعارسال: طبق آمار اعلامی از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرف 48 ساعت گذشته پس از باران، در مجموع 6 هزار و 895 نفر دچار تنگی نفس شده اند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، طی 24 ساعت گذشته ۲ هزار و ۴۱۴ نفر با عارضه تنفسی به مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه مراجعه‌ کردند.

این آمار مربوط به هشت صبح هفتم تا هشت صبح هشتم آبان ماه است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۲ نفر به صورت سرپایی درمان و ۲۰۲ نفر بستری‌ شدند.

به گزارش فارس، پیش از این اعلام شده بود که از ۶ آبان ماه تا ساعت ۷ صبح ۷ آبان ماه در مجموع چهار هزار و ۴۸۱ بیمار با مشکلات تنفسی به مراکز درمانی اهواز و دیگر شهرستان‌های تابعه این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که با احتساب آمار امروز در مجموع 6 هزار و 895 نفر دچار نفس تنگی شده اند.

در 6 سال گذشته بیش از 60 هزار خوزستانی پس از نخستین بارش‌های پاییزه به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند و امسال هم علی‌رغم ادعاهای دانشگاه علوم پزشکی در مهار این پدیده باز هم خوزستانی‌ها دچار تنگی نفس شدند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ،تاریخ انتشار: 8 آبان 1398،کدخبر:695978 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین