پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۳
چهار استان قزوین، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و گلستان در زمینه مواد شوینده، انرژی، کالاهای غذایی و غله و آرد دارای گروه پژوهشی استاندارد می‌شوند.

شعار سال: رییس سازمان ملی استاندارد ایران روز یکشنبه در دیدار با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، گفت: دریافت مجوز از هیات امنای پژوهشکده برای احداث گروه پژوهشی بسیار دشوار است چون احداث یک گروه پژوهشی به گروه‌های مختلف دیگر نیاز دارد.

نیره پیروزبخت افزود:در مجوزهای دریافت شده برای راه اندازی گروه پژوهشی استاندارد، امور پژوهشی مربوط به آن استان‌ها را تعریف کرده‌ایم تا به این امور در هر استان به صورت پژوهشی و تخصصی رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: در استان قزوین نیز فعالیت‌های خوبی برای استانداردسازی محصولات و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی صورت گرفته است و با راه اندازی گروه پژوهشی استاندارد مواد شوینده و کالاهای مشابه در این استان، در حقیقت قزوین به یک قطب پژوهشی در این حوزه تبدیل خواهد شد.

پیروزبخت اضافه کرد: استان قزوین با توجه به ظرفیت گردشگری، کشاورزی، صنعتی و نزدیکی به تهران از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و باید بیشتر و بهتر از این ظرفیت‌ها بهره برد.

وی افزود: با ماهیت صنعتی استان که ظرفیت بسیار مهمی است از قدیم آشنا هستیم و می‌خواهیم برای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش آبروی صنعتی استان کمک کنیم.

این مسئول گفت:تلاش می‌کنیم استاندارد همه محصولات در استان رعایت شود و در این راستا تکمیل و بهره برداری سریع از ساختمان استاندارد استان را در دستور کار قرار دادیم.

پیروزبخت افزود: خوشبختانه با اقدامات و همکاری‌های صورت گرفته، ساختمانی آبرومند برای اداره کل استاندارد استان در قزوین ایجاد شد و الان برای تجهیز بیشتر از نظر منابع انسانی و تجهیزات آزمایشگاهی نیازمند همکاری مسئولان استان هستیم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران به منظور حضور در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر دانشگاه علوم پزشکی در قزوین حضور یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 12 آبان 98، کد مطلب: 919271: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
تلاش می‌کنیم استاندارد همه محصولات در استان رعایت شود و در این راستا تکمیل و بهره برداری سریع از ساختمان استاندارد استان را در دستور کار قرار دادیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین