پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در حدود 10 هزار و 444 واحد مسکن مهر شهر ماهدشت هیچ مسکن بدون متقاضی وجود ندارد. تقی رضایی ظهر سه شنبه در جلسه بازدید استاندار البرز از شهر ماهدشت اظهار داشت: با توجه به نبود زمین در شهر کرج ساخت واحد های مسکن مهر در شهر ماهدشت جانمایی شده است.وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی، مسکن مهر در ماهدشت وجود دارد، افزود: تمام این واحد ها دارای متقاضی هستند.

شعار سال: تقی رضایی ظهر سه شنبه در جلسه بازدید استاندار البرز از شهر ماهدشت اظهار داشت: با توجه به نبود زمین در شهر کرج ساخت واحد های مسکن مهر در شهر ماهدشت جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی، مسکن مهر در ماهدشت وجود دارد، افزود: تمام این واحد ها دارای متقاضی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: روند ساخت و ساز این واحد ها سه سال بدون پیشرفت بود که با افزایش تسهیلات اکنون بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی با بیان اینکه علیرغم اینکه مسئولیتی در این راستا بر گردن راه و شهرسازی نیست، مدرسه ای در کنار این واحد های مسکن مهر ساخته شده است، عنوان کرد: اما تا کنون آموزش و پرورش این مدرسه را تحویل نگرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون در محل مسکن مهر ماهدشت امکانات رفاهی و خدماتی کم است، گفت: دستگاه های مختلف خدمت رسان باید برای استقرار در مسکن مهر ماهدشت تلاش کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین،تاریخ انتشار 14 آبان    98، کد خبر:   1317909،  www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین