پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به مشکلات بهداشتی و زیست محیطی کشف رود گفت: ساماندهی کشف رود یکی از اولویت های استان است.

شعارسال: علیرضا رزم‌ حسینی در جلسه کارگروه احیای کشف رود که با حضور شهردارمشهد، رییس دادگستری خراسان رضوی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: موضوع ساماندهی کشف رود در سال های گذشته در دستور کار مسئولان مختلف بوده است اما هنوز هم به نوعی مشکل کشور و استان محسوب می شود.                      

وی با بیان اینکه هریک از مسئولان استان در زمینه ساماندهی کشف رود به میزان وظایف خود در حوزه بهداشت، اقتصاد و سلامت مردم منطقه مسئول هستند، اظهارکرد: اما به نظر می رسد به دلیل توزیع مسئولیت ها و کافی نبودن امکانات دستگاه های متولی، همچنان مشکل کشف رود به قوت خود باقی مانده است.

رزم حسینی تصریح کرد: ساماندهی موضوع کشف رود یک مساله حاکمیتی است وهر جا که ارکان حاکمیت در مسائل و مشکلات استان مشارکت داشته، موفقیت های بیشتری حاصل شده است.

وی با تاکید براینکه مسئولان استان در ساماندهی کشف رود باید مسئولیت به ههده بگیرند، اضافه کرد: لذا هر طرحی که در جلسه امروز در زمینه کشف رود به امضا برسد، آن را در ستاد تدبیر هم تصویب خواهیم کرد و با پشتوانه همه ارکان حکومت طرح را جلو خواهیم برد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 16آبان1398، کدخبر: 921039، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین