پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان البرز هوای کرج، فردیس و ساوجبلاغ از مرز هشدار گذشته است.

شعارسال: محیط‌زیست استان البرز اعلام کرده است؛ براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان و با توجه به شرایط پایداری و سکون هوا هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲/۵ میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها است.

طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان البرز شاخص کیفیت هوای شهرستان کرج ۱۵۳ است که حکایت از ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌ها دارد.

شاخص کیفیت هوای شهرستان‌های ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد به ترتیب با قرار گرفتن روی اعداد ۱۵۱، ۱۵۲ و ۱۵۰ برای همه گروه‌ها در وضعیت ناسالم قرار دارد.

محیط زیست استان البرز همچنین توصیه کرده است؛ با توجه به تشدید بیماری های قلبی، ریوی و همچنین افزایش علائم تنفسی افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند و سایر افراد نیز فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گفتنی است؛ زمانی که شاخص کیفیت هوا بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ قرار بگیرد وضعیت هوا برای همه گروه‌ها ناسالم می‌شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7آذر1398 ، کدخبر: 4783163: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
آلودگی تو کجا از مرز هشدار نگذشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین