پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
عادل عالیشان معاون توسعه ورزش و همگانی ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ۱۳ هزار و ۸۲۳ مربی ورزشی در سطح استان مازندران خبرداد.

شعار سال: معاون توسعه ورزش و همگانی ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ۱۳ هزار و ۸۲۳ مربی ورزشی در سطح استان مازندران خبرداد.

 عادل عالیشان پنجشنبه شب در مراسم تکریم و تجلیل از بنیانگذار تکواندو شرق مازندران (استاد محسن رمدانی) و گرامیداشت آسمانی شدگان تکواندوکار شهرستان نکا که در سالن امیرالمومنین این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت بیش از ۱۳ هزار مربی درسطح استان اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار و ۸۲۳ مربی در سطح شهرهای مازندران مشغول فعالیت و آموزش ورزشکاران هستند که از این تعداد بخش اعظمی به مربیان خاص اختصاص دارد.

وی افزود: بیش از ۹ هزار داور در سطح استان در حوزه داوری مسابقات ورزشکاران مشغول خدمت هستند که خوشبختانه با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی ورزشکاران این آمار به خوبی قابل مشهود است.

معاون توسعه ورزش و همگانی ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اخلاق مداری و جوانمردی ورزشکاران تصریح کرد: ورزش بدون ارزش و اخلاق هیچ اهمیتی ندارد لذا ورزشکاران با تأسی از قهرمانان و اسطوره‌های ورزشی باید بتوانند اخلاق ورزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گفته عالیشان تجلیل و تقدیر از بنیانگذاران و اسطوره‌های ورزشی برای ارج نهادن و معرفی این الگوهای ورزشی به نسل‌های آینده نیازمند تداوم بیش از پیش است لذا جهت استمرار این مهم تلاش خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا نیز در ادامه از فعالیت بیش از ۶ هزار ورزش کار سازمان یافته در این شهرستان خبرداد و همچنین بیان کرد: از این تعداد ورزش کار سازمان یافته بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار مرد و دوهزار و ۵۰۰ ورزشکار خانم در سطح شهرستان نکا مشغول فعالیت ورزشی هستند که بیمه ورزشی شدند.

تکمیل خانه تکواندو مهمترین دغدغه تکواندو کاران نکایی

مجتبی رضایی همچنین با اشاره به فعالیت تکواندوکاران نکایی اظهار کرد: بیش از یکهزار تکواندو کار نکا در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی مربیان در سطح کشور، استان و شهرستان بیشترین مدال‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: تکواندو شهرستان نکا از جمله رشته‌های موفق در سطح استان به شمار می‌رود که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی استاد رمدانی و دیگر تکواندوکاران در شرایط مناسبی قرار دارد در این راستا نیز برای رفع مشکلات این قشر به دنبال تقویت این رشته ورزشی هستیم.

این مسئول ورزشی از تکمیل خانه تکواندو در نکا به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم تکواندو کاران یاد کرد که با نگاه ویژه به این حوزه و تأمین اعتبارات بزودی شاهد تکمیل خانه تکواندو در شهرستان نکا خواهیم بود.

گفتنی است، تجلیل از خانواده‌های آسمانی شدگان تکواندو کار و همچنین اهدای تندیس بنیانگذار تکواندو شرق مازندران به استاد محسن رمدانی به همراه اجرای حرکات نمایشی تکواندو کاران از جمله حاشیه‌های این مراسم بود.

محسن رمدانی به عنوان پدر تکواندو شهرستان نکا و بنیانگذار تکواندو شرق مازندران به مدت نیم قرن با فعالیت مستمر جذب و آموزش یکهزار تکواندوکار را در این شهرستان عهده دار بود که در ادامه به عنوان داور و مربی بین المللی با کمربند مشکی دان ۸ به فعالیت ورزشی در رشته تکواندو مشغول فعالیت است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:6دی1398،کد خبر:4808400،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
تجلیل و تقدیر از بنیانگذاران و اسطوره‌های ورزشی برای ارج نهادن و معرفی این الگوهای ورزشی به نسل‌های آینده باید بعمل آورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین