پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل ورزش و جوانان با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های نوین ورزش همگانی و همچنین یکپارچه نمودن فعالیت‌های مربوطه در سراسر کشور با ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

شعارسال: سیدعبدالحمید احمدی در دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل ورزش و جوانان، مدیریت ورزش همگانی را بخش سخت کار در ورزش دانست و تصریح کرد: در ورزش همگانی با جامعه مخاطب ٨٢ میلیونی مواجه هستیم و باید بر اساس نیازها و انتظارات و شرایطی که روز به روز با توجه به سرعت زندگی ماشینی سخت‌تر می شود، زمینه مشارکت عمومی در ورزش را فراهم کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  اهمیت ارتقا دانش و بینش مردم به منظور لزوم ورزش با هدف سلامتی را مورد توجه قرار داد و به عزم جدی دستگاه‌های مختلف و حمایت رسانه ها و ایجاد زیرساخت های لازم با هدف مشارکت گسترده مردم در ورزش همگانی تاکید کرد.

سیدعبدالحمید احمدی بازاریابی اجتماعی در ورزش را مهم بر شمرد و توضیح داد: آنچه مسلم است در ورزش همگانی باید به مشارکت عمومی گروه های مختلف از کودک، نوجوان، دانش آموز، دانشجو، سالمند، کارگر، کارمند و دیگر اقشار برسیم؛ به همین دلیل در ابتدا باید اصلاح نگرش رخ دهد و زیرساخت‌های ورزش همگانی هم پدید آید تا به مشارکت عمومی محقق شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان، الگوی توسعه ورزش همگانی را ایجاد جامعه فعال، محیط فعال، مردم فعال و سیاست های فعال دانست و تصریح کرد: در این دوره تلاش شد که توسعه ورزش همگانی با برنامه ریزی در قالب گروه های مختلف جامعه تحقق یابد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8دی1398 ، کدخبر: 942932: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
کارت رو انجام بده، لغز نخون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین