پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
غزاله صدر دختر حمیدرضا صدر کارشناس فوتبال: فوتبال برای پدر چیزی فرای یک عشق بود و حتی چیزی فرای زندگی. پدر فوتبال را به خاطر تاثیرش روی آدم‌ها دوست داشت، به خاطر همدل کردنش، به خاطر دور هم جمع کردنش، به خاطر نزدیک کردن و یک سطح کردنش. وی افزود: اولین کلیپی که دوست دارم شما هم ببینید کار فوق‌العاده زیبای یکی از طرفداران دیرینه پدر است، جناب آقای پدرام رحمتی. اینجا پدر از تعریف خوشبختی میگوید، از سینما و از فوتبال و تاثیرش بر جوامع در طول تاریخ و اهمیت و جایگاهش در میان مردم.

شعار سال: غزاله صدر دختر حمیدرضا صدر کارشناس فوتبال: فوتبال برای پدر چیزی فرای یک عشق بود و حتی چیزی فرای زندگی. پدر فوتبال را به خاطر تاثیرش روی آدم‌ها دوست داشت، به خاطر همدل کردنش، به خاطر دور هم جمع کردنش، به خاطر نزدیک کردن و یک سطح کردنش. پدر فوتبال را به ذوق بُرد تیم‌های ضعیف نگاه میکرد، بُرد‌های دقیقه نودی، بُرد‌هایی که حتی او هم در خواب تصورش را نمیکرد.

غزالپدر فوتبال را به خاطر تاثیرش روی آدم‌ها دوست داشت

بعد از رفتن پدر بسیاری از شما دوستداران نازنین کلیپ و ویدئو‌های زیبایی از پدر درست کردید که قصد دارم همه را یکی یکی در این صفحه ماندگار کنم. اولین کلیپی که دوست دارم شما هم ببینید کار فوق‌العاده زیبای یکی از طرفداران دیرینه پدر است، جناب آقای پدرام رحمتی. اینجا پدر از تعریف خوشبختی میگوید، از سینما و از فوتبال و تاثیرش بر جوامع در طول تاریخ و اهمیت و جایگاهش در میان مردم.

غزالپدر فوتبال را به خاطر تاثیرش روی آدم‌ها دوست داشت

تصاویر منتخب بی‌نظیر از بازیکنان و مسابقات مورد علاقه پدر هستند و تعدادی از فیلم‌هایی که دوست داشت مثل راشومون، زندگی فوق‌العاده است، دزد دوچرخه، باستر کیتون و غیره؛ و آن تصویر پایانی دلنشین از خود بابا رو به دوربین.

تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۳۴۳۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین