پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
از ۳۰ سال قبل می‌گوید که چطور با یک نامه وارد جرگه گزارشگری شد. از حدود ۴۰۰ روز گزارشگری (۱۱ هزار ساعت حرف زدن و ۷ هزار برنامه زنده و مستقیم گزارش کردن) می‌گوید و از مردم برای ۱۰۰ تا ۲۰۰ سوتی پیش آمده عذرخواهی می‌کند.
شعار سال: جواد خیابانی (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون را تقریبا همه می‌شناسند. پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با هشت فرزند. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر وزارت کشاورزی در کرج بود. او تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد. او در آزمون کنکور استعداد‌های درخشان شرکت کرد و قبول شد، اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند.
تعداد بازدید : 38

خیابانی به علت بیماری فلج اطفال که در سال ۱۳۴۸ به آن دچار شده بود (سه سالگی)، مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می‌برد، اما با این وجود در مسابقات دوچرخه‌سواری آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۶۲ قهرمان شد. در سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ مدافع چپ و دروازه‌بان تیم فوتبال منتخب آموزشگاه‌های کرج بود. در سال ۱۳۶۶ از سوی تیم فوتبال منتخب دانشکده‌های فنی و مهندسی تهران در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد و به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت. او به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران هم دعوت شد، اما این اردو هرگز تشکیل نشد، زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت. جواد خیابانی در بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۷۴ ازدواج کرد و یک فرزند دختر به نام «نگار» دارد.
تعداد بازدید : 24

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین