پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۹۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
هوشنگ دشتی غواص ایرانی کارمند بانک ملی ایران که بهمن 1402 به دریای بایکال قطب شمال سفر کرده بود، برای اولین بار پس از برش و شکستن یخ‌ های قطبی، در زیر آب‌های این دریا غواصی کرد. دریای بایکال واقع در سیبری قطب شمال ۲۵ تا ۳۰ میلیون سال قدمت داشته و از بستر آن بقایای دایناسورها و ماموت‌های ماقبل تاریخ کشف شده است.

شعارسال: توجه به ورزش در بانک ملی از سال‌های دور مورد توجه و تاکید خاص بوده است. بررسی تاریخی موضوع نشان می‌دهد که بانک ملی با چند راهبرد توجه به ورزش همگانی کارکنان، حمایت از تیم‌های حرفه‌ای در قالب ارایه انواع وام‌ها، حمایت از رویداد‌های ورزشی در ورزش قهرمانی، ورود موثر داشته است.
ورود ویژه‌تر بانک ملی در بحث ورزش کارکنان، با برنامه ریزی و اجرای رویداد‌ها و جشنواره‌های سالیانه درون بانکی دنباله گیری می‌شود. در کنار این نگاه خاص، بحث حمایت از ورزشکارانی که اقدام به حضور در رویداد‌های خاص می‌کنند نیز مطرح است. هوشنگ دشتی غواص ایرانی کارمند بانک ملی ایران که بهمن ۱۴۰۲ به دریای بایکال قطب شمال سفر کرده بود، برای اولین بار پس از برش و شکستن یخ‌های قطبی، در زیر آب‌های این دریا غواصی کرد.

کارمند بانک ملی ایران اولین غواص ایرانی قطب شمال

تعداد بازدید : 8
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین