پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه باغ مستوفی برای ساخت پارک علم و فناوری اهدا شد گفت: نگذارید آرامش شهر بهم بخورد و جلوی بحران را بگیرید.

شعارسال: حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) عامل پیروزی خون بر شمشیر در قیام عاشورا است و روز ولادت حضرت زینب(س) به خاطر نقش پرستاری به نام روز پرستار نامیده شد، شنیدم پرستاران با مشکلات مالی مواجه هستند و معوقات زیادی از حقوق آن‌ها وجود دارد، مسؤولان امر حق آن‌ها را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت نامگذاری شده است، افزود: بصیرت یعنی قدرت تشخیص در میان گرد و غبارهای فتنه آلود است، وقتی گرد و غبار فتنه جامعه را در بر می‌گیرد مردم حق و حقیقت را نمی‌بینند و لذا برخی با فتنه درصدد پوشاندن حقیقت هستند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: فتنه‌گران کلمه حق را  برای منظور باطل خود به کار می‌برند همانگونه که خوارج در مقابل امیرالمومنان این گونه رفتار و عمل می‌کردند، برخی در داخل ساز دشمن را می‌نوازند.   

 روحانی خاطرنشان کرد: اتاق جنگ علیه جمهوری اسلامی و وزارت خزانه داری آمریکا تعداد پرسنل خود را سه برابر کرده است و هدفشان برای چندماه آینده این است تا جامعه را با دو شعار یا معیشت یا انقلاب دو قطبی کند، برای ما شروط ۱۲ گانه تعیین کرده اند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در داخل کشور افرادی دم از مذاکره می‌زنند یادآور شد:. برخلاف خوابی که دشمن دید ملت ما هم مقاومت می‌کند و هم معیشت خود را تامین می‌کند، با اینهمه امکانات در کشور، اما سوء مدیریت وجود دارد، ما در سخت ترین شرایط تحریم در حال کار بوده و استیصال دشمن را می‎بینیم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی بهترین راه و بهترین نسخه برای تامین نیازمندی‌های ما است،این ملت اگر به سخت ترین تحریم‌ها هم مواجه شود آرزوی مذاکره ذلیلانه را بر دل دشمن خواهد گذاشت.

امام جمعه بابل افزود: علیرضا فیروزجاه نوجوان بابل که از امیدهای زبده در زمینه شطرنج در سطح ملی است، قصد دارد به جای پرچم ایران زیر پرچم فیده یعنی با پرچم کمیته ملی المپیک بازی کند، این موضوع را از طریق تماس‌های متعدد پیگیر شدم، وزارت ورزش به جای حمایت از این سرمایه‌ها، آن‌ها را رها کرده و افراد دیگر سرمایه‌های ما را می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد جذب سرمایه‌های انسانی ما است و برخلاف ادعای معاون فناوری رئیس جمهور، شاهد خروج تعداد زیادی از نخبگان از کشور و جذب آنها توسط دیگر کشورها هستیم.

این مسؤول بیان کرد: پیشنهاد فراوانی برای تغییر تابعیت هست، بی‎توجهی‎های وزارت ورزش وجوانان نسبت به این نخبگان جای تاسف دارد، به جای دادن پول به نخبگان، هزینه سنگینی را وزارت ورزش انتخاب سرمربی تیم‎های ورزشی (فوتبال) انجام می‌دهد، عدم رعایت اولویت‌ها برای ما خسارت آفرین است، وزارت ورزش به این سرمایه‌ها توجه کند،نگذاریم این سرمایه‎ها از دست برود، احساس خجالت‌می کنم که قهرمان این شهر زیر پرچم یگران بازی کند.

روحانی یادآور شد: زمینی موسوم به باغ مستوفی الممالک در روستای دونه‌سر بابل که بعد از انقلاب توسط مردم این روستا به وزارت علوم برای ساخت دانشگاه داده شد ، چند روز قبل از سوی وزارت علوم به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری واگذار شد، دانشگاه نوشیروانی پیشنهاد ساخت پارک علم و فناوری را از چند سال قبل تا به امروز به وزارت علوم داد اما با بی‌توجهی کامل وزارتخانه مواجه شد.

امام جمعه بابل گفت: با وجودی که انتظار‌ مردم این روستا برای ساخت دانشگاه در این زمین ارزشمند، تا کنون اقدامی نشد، چرا سرمایه‌های این شهرستان مانند زمین گاودشت با شگرد فردی برای ساخت فرودگاه در نظر گرفته شد؟ شنیدم زمین‌های فراوانی به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی استان واگذار شد و این زمینه‌ها لم یزرع رها شده است،انتظار این است که این مسئله سبب نگرانی نشود و سبب پشیمانی شود، ما نیازمند آرامش هستیم، نگذارید بحران ایجاد شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6دی1398 ، کدخبر: 13981006000362: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین