پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
سردار مرتضی میرزایی گفت:جریان رسیدگی به این پرونده، پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و اداره منابع طبیعی، زمین های تصرف شده به متراژ 20 هزار و 444 متر مربع رها سازی و حصار ایجاد شده در اطراف آن تخریب شد .

شعار سال:سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی تصرف مقادیر قابل توجهی از اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق ییلاقی مرزن آباد شهرستان چالوس موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده، پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و اداره منابع طبیعی، زمین های تصرف شده به متراژ 20 هزار و 444 متر مربع رها سازی و حصار ایجاد شده در اطراف آن تخریب شد .

سردار میرزایی ارزش زمین رهاسازی شده از چنگ این متهم را بالغ بر 150 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

این مقام انتظامی، تجاوز به منابع طبیعی را تجاوز به حقوق و سرمایه های عمومی همه مردم به ویژه نسل آینده جامعه دانست و گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای جلوگیری از آن، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ25 اردیبهشت 1399،کدخبر:1002030،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین