پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

شعار سال:صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

سرپرست سابق اداره کل بهزیستی در این آیین گفت: طبق آیین ها تودیع و معارفه به ارقام و عملکرد اشاره می کنم اگر کار مفید و تلاشی صورت گرفته مدیون همکاران بوده است.


افشار مهر بیان کرد: در بحث اشتغال پایدار روستایی در سطح کشور مقام نخست را کسب کردیم، در رابطه با جامعه هدف در سال ۹۷ با حمایت دولت همه از مستمری بهره مند شدند، در حوزه تحول اداری و فناوری ای تی به صورت صد درصدی پرداخت های مالی به صورت سیستمی جهت پیشگیری از فساد اداری بوده است.

رتبه نخست استان در اشتغال پایدار روستایی

وی افزود: در حوزه مسکن مهر بیش از ۴۰۰ واحد مسکن دچار مشکل بودند و با توجه به هزینه تورم، مددجویان قادر به پرداخت هزینه ها نبودند که با پیگیری ها این مشکل حل و در دهه فجر شاهد افتتاح خواهیم بود.

افشار مهر گفت: اهل معامله و سیاست زدگی فرد یا گروهی قرار نگرفتم، برای آقای مرادی آروزی موفقیت دارم.

افشارمهر همچنین با کنایه گفت: از تلاش های نماینده محترم که تلاش داشتند ما در این مسوولیت نباشیم تشکر می کنم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این مراسم گفت: تودیع را وسیله رحمت دانسته که خداوند متعال زمینه ای را ایجاد می کند که انسان خدمت به خلق کند، این که انسان با شرف بیایید و با شرف برود این رحمت است، معارفه نعمت است که توفیقی برای انسان ایجاد شود تا خدمتگذار مردم باشد، پیامبر می فرماید خداوند را سپاس که ما را حلال مشکل مردم قرار داده است، بنابراین یک مدیر باید با شرف کار کند و با شرف امانت را به اهلش بسپارد.

جمالی بیان کرد: آقای افشار مهر مدیری خدمتگذار بود و انتظار می رود از ظرفیت او استفاده شود.


وی افزود: ما به عنوان نماینده دستگاه حاکمیتی در خدمت همه هستیم، خدمت به خلق الله و خلیفه های خدا در بعد خاص خود یعنی اقشاری که نیازمند هستند و به کمک نیاز دارند، برخی اوقات مدیریت ما با اقشار نیازمند است، مسئول این سازمان با افراد نیازمند سر و کار دارد و آقای مرادی باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

رتبه نخست استان در اشتغال پایدار روستایی

معاون استاندار در ادامه گفت: این استان در راستای آسیب های اجتماعی وضعیت خوبی نسبت به دیگر نقاط دارد برخی آسیب ها مخصوص این منطقه است، کارهای خوبی در حوزه استانداری، بحث های پژوهشی و تحقیقاتی در خصوص آسیب ها انجام شده و ایرادی که وجود دارد این است که میدانی وارد نشدیم و انتظار می رود این مشکلات میدانی حل شود.


وی افزود: به آقای مرادی توصیه میکنم نهایتا موفقیت شما موفقیت سیستم خواهد بود بنابراین پرسنل خود در مرکز و شهرستان ها را دریابد، مدیران باید این پنبه را از گوش خود خارج کنند که مدیریت ها مربوط و برآمده از ارزش های الهی است و سیستمی است و اگر در این سیستم اتفاقی رخ دهد نظم به هم خواهد ریخت بنابراین موفقیت، موفقیت سیستم و شکست هم شکست سیستم خواهد بود.

مدیر کل جدید اداره بهزیستی استان در این مراسم ضمن تشکر از ریاست سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: از حسن اعتماد استاندار در خصوص بنده و همچنین از ایت الله ملک حسینی و نماینده بویراحمد و دنا تقدیر و تشکر می کنم


مرادی گفت: متناسب با نام سازمان بهزیستی یعنی " به زیستن " معنا پیدا می کند، فرد در این جایگاه مسئولیت بزرگی را باید برعهده بگیرد، به برکت نظام اسلامی خدمات و گام های ارزشمندی در سازمان بهزیستی برداشته شده است، اگر با رویکرد رو به گذشته نگاه شود و نیمه پر لیوان دیده شود در خدمت به جامعه هدف در پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارهای خوبی صورت گرفته است، امروز جامعه به سمتی رود که آسیب ها کمتر باشد همانطور که رسالت پیشگیرانه است، هر زمان که آسیبی رخ داد وظیفه داریم خدمت کنیم و برای مدیریت، و حل آن تلاش کنیم مشکلات به حداقل برسد با رویکرد تحول اداری و سیستم اداری و دولت الکترونیک خیلی افراد کارهای آنها تسهیل شده و تلاش می شود مشکلات انها به حداقل برسد و تلاش می شود متناسب با مطلوب سازمان گام برداریم.

رتبه نخست استان در اشتغال پایدار روستایی
وی افزود: برای تلاش نیاز به نیروی انسانی پویا و با انگیزه است و منابع موجود باید این شرایط را داشته باشند و مشکلات حقوقی و پرسنلی سازمان بهزیستی در سطح کشور مشکلاتی از قبیل پیگیری حقوق و مزایای سازمان بهزیستی حل شده است.

مرادی افزود: آقای نظم ده مژه دادند که مسائل حقوقی و پرسنلی بهزیستی را با پیگیری خودشان مرتفع کنند، بنده به نوبه خودم این موضوعات را در سطح استان مطالبه کرده و برای بهبود فضای فیزیکی و فناوری اطلاعات و خدمات مطلوب تر به جامعه هدف سازمان و کسانی که نیازمند خدمات بهزیستی هستند گام برمی داریم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:10دی1398،کد خبر:141756،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین