پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
با گذشت 4 ماه از کلنگ زنی پروژه باند اضطراری فرودگاه دهدشت هیچ گونه اتفاق مثبی در این زمینه صورت نگرفته و زمینی که آیین کلنگ زنی در آن صورت گرفته بود هم اکنون زیر کشت گندم رفته است.


شعار سال:با گذشت 4 ماه از کلنگ زنی پروژه باند اضطراری فرودگاه دهدشت هیچ گونه اتفاق مثبی در این زمینه صورت نگرفته و زمینی که آیین کلنگ زنی در آن صورت گرفته بود هم اکنون زیر کشت گندم رفته است.

 یکی از پروژه هایی که در شهرستان کهگیلویه درهفته دولت کلنگ زنی شد باند اضطراری بود که در روستای چنگلوا کلنگ زنی شد.

به گفته نژاد صفوی مدیر کل راه و شهرسازی وقت زیرسازی این فرودگاه ۲۲ میلیارد تومان هزینه دربردارد و قرارداد تنظیم شده برای دیوار چینی آن در اصفهان صورت گرفته است.

وی افزود: تا کنون ۶ میلیارد تومن اعتبار برای این طرح دریافت شده که امیدواریم با رایزنی ها و پیگیری های بیشتر بتوانیم مابقی اعتبار لازم را دریافت کنیم.

اما با گذشت 4 ماه از کلنگ زنی این پروژه ها، هیچ گونه اتفاق مثبی در این زمینه صورت نگرفته و زمینی که آیین کلنگ زنی در آن صورت گرفته بود هم اکنون زیر کشت گندم رفته است.

یکی از اهالی روستای چنگلوا در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: مالکان زمین این باند اضطراری از ادامه اجرای طرح ممانعت کرده و اقدام به کاشت زمین کرده اند.

این در حالی است که نژاد صفوی گفته بود که کل زمین تملک شده برای این باند ۲۰۴هکتار است و این میزان از منابع طبیعی گرفته شده است.

تصاویر تکمیلی در ادامه آمده است؛

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:10دی1398،کد خبر:141769،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین