پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: باتوجه به پیش بینی‌ برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه تمامی مدارس مشهد در این روز تعطیل است.
شعارسال: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: باتوجه به پیش بینی‌ برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه تمامی مدارس مشهد در این روز تعطیل است.
 
مهدی مجیدی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با عنایت به تقاضاهای بی‌شمار فرهنگیان و اولیای محترم دانش آموزان برای حضور پرشور در این مراسم، طبق برنامه ریزی انجام شده فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸ تمامی مدارس نواحی هفت‌گانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین درصورت پیش بینی برگزاری امتحانات داخلی در مدارس در روز ۱۵ دی ماه ۹۸  این امتحان لغو می شود و در تاریخ جدید با نظر شورای مدرسه و پس از پایان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس برگزار خواهد شد.
 
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
 
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند. وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایرنا  ،تاریخ انتشار:   14 دی   1398،کدخبر:83619784   ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین