پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
علیرضا بدری،رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فردیس از تخریب 6 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان خبر داد.

شعار سال:رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فردیس از تخریب 6 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان خبر داد.

علیرضا بدری، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، بنابر دستور دادستان شهرستان و با همراهی و پشتیبانی کلانتری ۱۵ مشکین دشت، صبح امروز پنجشنبه، سه مورد استخر و سه مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی قلع و قمع شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فردیس با بیان اینکه فردیس دارای دو هزار و 100 مترمربع اراضی باغی و زراعی است، مطرح کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و حفظ اراضی باغی و زراعی، طی این اقدام، حدود ۱۰ هزار مترمربع از اراضی این شهرستان آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه کنترل و شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی توسط گشت امور اراضی اداره جهاد کشاورزی به صورت مستمر انجام می شود، افزود: موارد در حال ساخت و ساز غیرمجاز طبق تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کابری اراضی زراعی و باغی با دستور دادستان تخریب می شود و موارد ساخته شده و قدیمی با طرح شکایت و حکم دادگاه قابل تخریب است.

بدری حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی به عنوان سرمایه های ملی را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی موارد را از طریق سامانه 131 به اطلاع اداره جهاد کشاورزی برسانند تا در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:19دی1398،کد خبر:13981019000489،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین