پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی را به‌‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند.
شعارسال:رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کردند.
 
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی را به‌‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند.
 
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب حجت‌الاسلام سیّدنصیر حسینی دامت افاضاته
 
اکنون که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ملک‌حسینی دام‌بقائه از نمایندگی ولیّ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا نموده‌اند، جنابعالی را به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ یاسوج منصوب می‌کنم.
 
ارزش‌های دینی و انقلابی اقوام غیور و پاک‌سرشت آن استان و خدمات آنان به نهضت اسلامی از دوران پیش از پیروزی انقلاب و سپس حضور آنان در صحنه‌های حساس انقلابی و اجتماعی و سیاسی در همه‌ دوران پس از انقلاب فراموش‌‌نشدنی است. توصیه‌ مؤکد اینجانب حضور مردمی و ارتباط صمیمی جنابعالی با همه‌ قشرهای مردم و رابطه‌ گرم و پدرانه با جوانان و نونهالان آن منطقه است. تبیین و هدایت دینی و سیاسی در خطبه‌های بلیغ نماز جمعه توصیه‌ دیگر اینجانب است.
 
لازم می‌دانم از خدمات و زحمات جناب آقای ملک‌حسینی و نیز جناب حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ پیشین یاسوج تشکر کنم.
 
والسلام علیکم و رحمةالله
 
سیّدعلی خامنه‌ای 
 
24 دی 1398
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   تسنیم ،تاریخ انتشار:   25 دی   1398،کدخبر:  2182639،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین