پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
در آخرین دور از مناقصه برنامه ملی خرید عمده دولت چین، شرکت‌های بزرگ داروسازی جهان و شرکت‌های ژنریک‌ساز برای پیروزی در این مناقصه بطور متوسط قیمت‌های برخی از داروهای آف-پتنت خود را تا ۵۳٪ کاهش دادند.

شعار سال:در آخرین دور از مناقصه برنامه ملی خرید عمده دولت چین، شرکت‌های بزرگ داروسازی جهان و شرکت‌های ژنریک‌ساز برای پیروزی در این مناقصه بطور متوسط قیمت‌های برخی از داروهای آف-پتنت خود را تا ۵۳٪ کاهش دادند.
موفقیت چشمگیر چین در کاهش قیمت دارو
در برنامه خرید عمده دولت چین، شرکت‌های داروسازی مجبور شده‌اند که برای بقا در فرآیند مناقصه قیمت‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند تا با غلبه بر رقبای ژنریک ارزان‌قیمت بتوانند اجازه فروش محصولاتشان را در بیمارستان‌های عمومی چین بدست بیاورند.

به گزارش رویترز، در آخرین مناقصه در روز جمعه که شامل ۳۳ دارو و ۱۲۲ شرکت بود، به عنوان مثال شرکت بایر قیمت داروی پرطرفدار درمان دیابت خود Acarbose را تا ۷۸.۵٪ نسبت به قیمتی که در دسامبر سال قبل به دولت چین ارائه کرده بود، پایین آورد، کاهشی که باعث شد حتی رقبای چینی و ارزان‌قیمت این دارو هم از دور رقابت خارج شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فانا،تاریخ انتشار:28دی1398،کد خبر:24414،phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین