پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
استاندار قم گفت: در ارزیابی بانک‌های عامل در زمینه رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات باید مبنای منطقی وجود داشته باشد تا بر اساس این ارزیابی بانک‌ها تشویق و یا توبیخ شوند.

شعار سال: بهرام سرمست در سی و هشتمین جلسه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد خطاب به اعضای این کارگروه افزود: در این جلسات به اینکه فقط به ارائه گزارش و یک اظهار نظر جزئی اکتفا کنیم دردی را دوا نکردیم بلکه باید مبنای آماری که ارائه می‌شود مشخص باشد و هدف این جلسات باید رفع موانع تولید و تسهیل در ان باشد.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل باید در ارائه گزارش خود مبانی منطقی داشته باشند تا مشخص شود این بانک‌ها تا چه اندازه به اهداف کارگروه دست یافته‌اند.

استاندار قم اظهار داشت: پس از ارزیابی این گزارش‌ها، بانک‌هایی که در ارائه تسهیل و رفع موانع تولید وارد عمل شده‌اند تقدیر و تشویق خواهند شد ولی بانک‌هایی که خود موانعی را جلوی راه واحدهای تولیدی ایجاد کنند توبیخ می‌شوند.

وی تأکید کرد: باید طبق این گزارش‌هایی که ارائه می‌شود مشخص باشد تا چه میزان به اهداف خود رسیده و یا اینکه برای سال آینده چه اقدامی باید صورت پذیرد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم بانک‌های عامل در زمینه رفع موانع تولید و تسهیل امور واحدهای تولیدی، بیان کرد: در واقع بانک‌های عامل به عنوان گلوگاه رفع موانع تولید هستند که باید تفاوت‌ها را در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در گزارش‌ها دیده شود و عملکرد بانک‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان استان قم افزود: در حاشیه بازدید از نمایشگاه «الکامپ» شرکت‌های دانش بنیان صاحب ایده و نوآوری مورد بازدید قرار گرفت که این شرکت‌ها نیاز به حمایت دارند و از معاون هماهنگی امور اقتصادی می‌خواهم با دعوت از این شرکت‌ها در استانداری و اختصاص یک زمان مناسب برای ارائه ایده‌ها از این شرکت‌ها حمایت و پشتیبانی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 8 بهمن 98، کد مطلب: 956774: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
بانک هایی که کلا در پرداخت تسهیلات هی سنگ اندازی میکنن باید توبیخ بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین