پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
حامد صادقیان نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها گفت: 10 سال از پروژه تعریض و رسیدن امتداد بزرگراه همت به استان البرز و شهر کرج می‌گذرد ولی هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

شعار سال:نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها گفت: 10 سال از پروژه تعریض و رسیدن امتداد بزرگراه همت به استان البرز و شهر کرج می‌گذرد ولی هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

حامد صادقیان نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: استان البرز به جهت قرارگیری در محور مواصلاتی چندین استان غربی و شرقی کشور و با توجه به قرار گرفتن در میانه کشور موجب اتصال استان‌های شرقی و غربی شده است.

وی گفت: این استان به لحاظ زیرساخت‌های ارتباطی مشکلات زیادی دارد. البته در سنوات اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته ولی همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: یکی از مباحث، موضوع بزرگراه همت بوده که قرار بود این بزرگراه تعریض شود و امتداد آن به کرج برسد و حدود 10 سال است از ابتدای این پروژه می‌گذرد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه بخشی از مشکلات ترافیکی عبور و مرور در استان البرز برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد محور کرج به چالوس است که هر ساله به ویژه در زمان تعطیلات مسافران و گردشگران زیادی از این مسیر استفاده می‌کنند که مشکلاتی برای اهالی بومی استان ایجاد کرده است و ساعت‌ها وقت، زمان، انرژی و سوخت در این مسیر تلف می‌شود و در همین خصوص قطعه سوم آزادراه تهران ـ شمال در حال انجام است که قول بهره‌برداری آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل از عید نوروز داده‌اند و با بهره‌برداری از این پروژه مشکلات عبور و مرور مرتفع می‌شود.

صادقیان خاطرنشان کرد: استان تهران و استان البرز به لحاظ ساختاری با یکدیگر متصل شده‌اند و نمی‌توانیم به لحاظ جغرافیایی آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تفکیک کنیم.

وی ادامه داد: منطقه 22 تهران چسبیده به شهرستان کرج و شهر گرمدره در استان البرز است و در این زمینه باید یک تصمیم مشترک در دو استان صورت بگیرد که مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بتوانند برطرف کنند و حل مشکلات به صورت جزیره‌ای و توسط یک استان غیرممکن است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:18بهمن1398،کد خبر: 13981118000120،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین