پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
ماه‌هاست با او صحبت نکرده‌ام. بعد از چند بار که تلفن‌ام را جواب نداد و به‌ حرمتِ نان‌ونمکی که با هم خورده بودیم، تماس نگرفت تا ببیند چکارش دارم، با خودم گفتم: عشقِ به زور و مِهرِ به چُمبه‌ نمی‌شود!

شعارسال: امیر شهلا عضو شورای شهر مشهد در اینستاگرام خود نوشت:‌
 
ماه‌هاست با او صحبت نکرده‌ام. بعد از چند بار که تلفن‌ام را جواب نداد و به‌ حرمتِ نان‌ونمکی که با هم خورده بودیم، تماس نگرفت تا ببیند چکارش دارم، با خودم گفتم: عشقِ به زور و مِهرِ به چُمبه‌ نمی‌شود!
 
امّا مردم که این‌ها را نمی‌دانند. حمایت‌‌هایِ من یادشان است که در دو مرحله انتخاب شهردار از او کردم. خلاصه در شهر، گاوِ پیشانی سفید شده‌ام. هرجا می‌روم و می‌نشینم، به‌عنوان اصلی‌ترین‌حامی‌اش، با کلّی سوال مواجه می‌شوم که بینی‌وبین‌الله، جوابِ هیچ‌کدام‌اش‌ را نمی‌دانم!
 
در مورد تصمیم اخیرش برای ثبت‌نام در فدراسیون فوتبال، از چهارشنبه (۲۰ بهمن) دارم زنگ تلفن را با زنگِ‌ تلفن جواب می‌دهم. یک عالمه پیامِ مردمی در تلگرام و واتس‌آپ و اینستا آمده که با ادبیاتِ “از بفرما تا بتَمرگ”، از من توضیح‌ می‌خواهند!
 
برای چند تای‌شان نوشتم: لطفاً هر کس را توی قبر خودش بگذارید، کارِ آهنگرِ بلخ، چه ربطی به مِسگر شوش دارد؟ امّا آن‌ها دوباره برایم نوشتند: تو که در انتخابات‌ مجلس‌ دهم، انتخاب‌ شهردار‌ اوّل و انتخاب‌ شهردار دوّم، گریبان‌ات را برایِ‌ ایشان چاک دادی، حالا می‌گویی در جریان نیستی؟ طفره نرو و پاسخِ‌ قانع‌کننده‌‌ بده! نمی‌دانم حق با آن‌هاست یا با من؟ برای همین، این چند خط را می‌نویسم تا مثلِ “سیاهه‌ای به آقایِ شهردار” که‌ خرداد ۱۳۹۸، برای کم‌ کردنِ شرِّ الیت از سرِ مردمِ مشهد، به عنایت نوشتم، امّا بی‌جواب‌اش گذاشت و مورد اعتنا قرارش نداد، این‌سیاهه هم بماند برای تاریخ و قضاوتِ آیندگان.
 
نظر شخصی‌ام این است که نوکریِ شهرِ علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، با ریاست‌ِ‌ فدراسیون‌ جهانی‌ فوتبال‌ (فیفا) هم قابلِ‌ قیاس نیست، چه رسد به ریاستِ فدراسیون فوتبال‌‌ ایران. آن‌هم برای مردی‌ که روزِ‌ اوّل گفت: “من‌‌ مشهد را دوست‌ دارم” و “برای‌ پلاک‌ پلاک‌اش، برنامه‌ نوشته‌ام” و انصافاً، کارنامه‌اش در این‌ یک‌ سال، پُر‌ و پیمان و قابل دفاع است.
 
از دوستانِ‌‌ مشترک‌ام با عنایت هم گلایه‌ای‌ بکنم: آن‌قدر خودتان‌ را درگیرِ کارِ اجرایی کرده‌اید که فراموش‌‌تان شده، قول‌ داده‌ بودید او را در تصمیم‌گیری‌هایش تنها نگذارید. الان جایِ‌ شما را در اتاقِ‌فکر، افراد دیگری گرفته‌اند که ماحصل‌اش شده این!
 
فعلاً به‌همین‌ اندازه بسنده کنید تا حرف‌هایِ عنایت را بشنویم. اگر لازم شد دوباره می‌نویسم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز   ،تاریخ انتشار:   23 بهمن    1398،کدخبر:  216026 ،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین