پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
بیمارستان نور البرز کرج که زیرمجموعه بیمارستان نور تهران به ریاست دکتر سید حسن هاشمی وزیر سابق بهداشت است برای پایین آوردن هزینه های خود از منشی ها به جای اپتومتریست ها استفاده می کند.

شعارسال:اخباری در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از این دارد که بیمارستان نور البرز کرج که زیرمجموعه بیمارستان نور تهران به ریاست دکتر سید حسن هاشمی وزیر سابق بهداشت است برای پایین آوردن هزینه های خود از منشی ها به جای اپتومتریست ها استفاده می کند.

 این بیمارستان معاینه اپتومتری را بعد از گذراندن یک دوره کوتاه مدت یکی دو هفته ای به منشی های بیمارستان سپرده است در حالی که خدمات اپتومتری باید توسط فارغ التحصیلان اپتومتری انجام شود نه منشی بیمارستان. لازم است بازرسین معاونت درمان وزارت بهداشت قبل از اینکه این موضوع به صورت روال در سایر بیمارستان ها درآید جلوی این کار را بگیرد.

منتظر انعکاس توضیحات بیمارستان چشم پزشکی نور هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت خبری سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 28 بهمن ماه 1398، کد خبر:www.salamatnews.com/،289351

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین