پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
سخنگوی دولت وقف وقت و خیر دانش را مسئولیتی اجتماعی دانست وگفت:باید خیر جمعی و مسوولیت اجتماعی شرکت‌های دولتی و سایر شرکت‌ها را گسترش دهیم تا با توجه به محدودیت‌های بودجه ای به دولت کمک شود.
شعارسال: سخنگوی دولت وقف وقت و خیر دانش را مسئولیتی اجتماعی دانست وگفت:باید خیر جمعی و مسوولیت اجتماعی شرکت‌های دولتی و سایر شرکت‌ها را گسترش دهیم تا با توجه به محدودیت‌های بودجه ای به دولت کمک شود.
 
«علی ربیعی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کودکان بهرامی در تهران اظهار داشت: بازدید امروز از دو بعد هم قابل اهمیت است، یک بعد در ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد و خیر جمعی بود که با سازمان مردم نهادی که فعالیت آن در زمینه مراکز درمانی است و علاوه بر آن هم به ترمیم زیبایی قابل تحمل برای بیماران با تمرکز بر کودکان بوده و همچنن در زمینه آموزش نیز کمک می کند.
 
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با بیان این که «در فعالیت‌های اجتماعی، وقف وقت و خیر دانش هم داریم»، افزود:خیر جمعی را خیلی‌ها فقط در پول می بینند در حالی که کار خیر فقط در پول نیست، الان تعداد بسیار زیادی از دانشجویان ما وقت خود را برای رسیدگی به بیماران وقف کرده‌اند
 
سخنگوی دولت با بیان اینکه ارائه یک لبخند هم می‌تواند در حوزه خیر جمعی باشد، گفت: باید کمک کنیم تا سازمان‌های مردم نهاد که در این حوزه کار می‌کنند بتوانند با تلاش بیشتری و راحت‌تر این فعالیت ها را انجام دهند.
 
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری درباره بعد دیگر برنامه حضور در بیمارستان کودکان بهرامی را «بازدید از اقدامات سازمان مردم نهاد «کودکان فرشته اند» عنوان کرد و گفت: این مجموعه بدون اتکا مالی خاص و با همت عالی شروع به کار کردند و در ۵ تا ۶ استان کشور نیز تشکیلات دارند که می‌تواند گسترش پیدا کند و از مردم درخواست داریم که برای خیر جمعی در این گونه امور داوطلب شوند.
 
طرح تحول سلامت مانع هزینه کردن پول از جیب بیماران شده است
 
ربیعی آشنایی نزدیک با مسائل درمان دهک‌های پایین جامعه را هدف دیگر بازدید امروز از بیمارستان کودکان بهرامی ذکر کرد و گفت:  در این بیمارستان معمولا افراد از جنوب شرق و حومه تهران و افرادی که درآمدهای ناچیز و کم یا حتی فاقد درآمد هستند به آن مراجعه می‌کنند.
 
سخنگوی دولت گفت: یک مساله هزینه این افراد است که البته طرح تحول سلامت باعث شده است که خروج پول از جیب بیمار را کم و تقریبا به صفر برساند. با این همه باز تهیه برخی داروهای خارجی که پزشکان تجویز می کنند، هزینه بر است.
 

ربیعی به از فعالیت های سازمان «محک» برای تامین بخشی از هزینه‌های بچه‌های سرطانی تشکر کرد  و افزود: البته ما نیاز بیشتری داریم که مردم در پویش کمک به بیماران سرطانی شرکت کنند که بتوان هزینه‌های این گروه از بیماران و داروهایی که بیشتر خارجی است را تسهیل کنند.
 
سخنگوی دولت  با تاکید بر ضرورت پیگیری تامین تجهیزات بیمارستان بهرامی  گفت: این بیمارستانی قدیمی است ولی با توجه به قدیمی بودن و شاید ساختمان کهنه روح بزرگ و خدمات بزرگ صورت می گیرد چرا که اینجا بیماران طبقه پایین جامعه و هم کودکان هستند.
 
تامین داروهای کودکان بیمارستان بهرامی از وزیر بهداشت پی‌گیری می‌کنم
 
ربیعی گفت: بخشی از مشکلات بیماران این بیمارستان تهیه دارو است که حتما در این زمینه با وزیر بهداشت مطرح می کنیم و آن را دنبال خواهیم کرد. باید تجهیزات و تخت و هتلینگ بیمارستان پیگیری شود، باید خیر جمعی و مسوولیت اجتماعی شرکت‌های دولتی و سایر شرکت‌ها را گسترش دهیم تا با توجه به محدودیتهای بودجه ای به دولت کمک شود.
 
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری تاکید کرد: همه مردم به هر حال باید پشت به پشت هم بایستیم و به یکدیگر کمک کنیم که دردهای هم دیگر را تسکین دهیم و رنج کمتری مردم ببرند و فقط درد بیمار درد بیماری اش باشد، نه سایر دردها.
 
سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد که بازدید از بیمارستان بهرامی بتواند بخشی از مشکلات خاص این بیمارستان و به طور عمومی مراکز درمانی و بهداشتی دیگر را انعکاس یابد تا بتوانیم مشکلات آن ها را حل کنیم.
 
علی ربیعی صبح امروز با حضور در بیمارستان کودکان بهرامی واقع در خیابان قاسم آباد تهران از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایرنا  ،تاریخ انتشار:  28 بهمن  1398،کدخبر: 83678066  ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین