پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
پیمانکار تعهد داده است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ، بخش انتهایی محور را تحویل دهد و‌ پروژه را در مدار بهره‌برداری قرار دهند تا در پایان سال ۹۹ این پروژه‌ها به اتمام برسد .
شعارسال: پیمانکار تعهد داده است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ، بخش انتهایی محور را تحویل دهد و‌ پروژه را در مدار بهره‌برداری قرار دهند تا در پایان سال ۹۹ این پروژه‌ها به اتمام برسد .
 
 وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور گچساران - بهبهان - رامهرمز ، بر تبدیل این محور به بزرگراه تا پایان سال ۹۹ تاکید کرد .
 
محمد اسلامی که به استان خوزستان سفر کرده است ، روز یکشنبه ، چهارم اسفندماه از محور گچساران - بهبهان - رامهرمز بازدید کرد .
 
اسلامی پس از این بازدید ، در جمع خبرنگاران ، گفت : تبدیل مسیر گچساران - بهبهان - رامهرمز به بزرگراه و احداث باند دوم این مسیر ، یکی از پروژه‌هایی است که از سال ۹۱ کلید خورده است . بخش باقی‌مانده مسیر ، با احتساب کمربندی و پنج پل بزرگ ، حدود ۷۰ کیلومتر است و خوشبختانه پیمانکار روی همه قطعات مستقر است . محدودیت‌های اعتباری یا شرایط گوناگون و مشکلاتی نظیر ، معارضان آب ، برق ، گاز و ملکی ، منجر به طولانی‌شدن پروژه و کندی بیش از اندازه آن شد . اما پیمانکاران و مجریان طرح برای تکمیل آن ، متعهد شده‌اند و استاندار خوزستان نیز پیگیری ویژه‌ای در این خصوص ، کرده‌ و خواهد کرد .
 
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد : معدل پیشرفت این پروژه ، هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد است و ما باید تا پایان سال ۹۹ این محور را تکمیل کنیم . همچنین ، پیمانکار تعهد داده است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ، بخش انتهایی محور را تحویل دهد و‌ پروژه را در مدار بهره‌برداری قرار دهند تا در پایان سال ۹۹ این پروژه‌ها به اتمام برسد .
 
او با اشاره به درخواست مسئولان استان ، برای مقاوم‌سازی پل قدیم این محور ، عنوان کرد : در این خصوص ، قرار شد ، سازمان‌ راهداری ، مطالعات خود را شروع کند تا ما بتوانیم این پل را نیز مقاوم‌سازی ، کنیم .
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری حمل و نقل   ،تاریخ انتشار:  4 اسفند 1398،کدخبر:  120013 ،www.portalhamlonaghl.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین