پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
نمایندگان سازمان جهانی بهداشت WHO به همراه تیمی از کارشناسان کشور چین از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران بازدید و در جریان نحوه درمان بیماران، خدمت رسانی و کنترل ویروس کرونا قرار گرفتند.

شعار سال: نمایندگان سازمان جهانی بهداشت به همراه تیمی از کارشناسان کشور چین روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، از روند ارائه خدمات و کنترل ویروس کرونا در بالاترین سطح اطمینان حاصل کردند.                                    

به گفته نماینده سازمان جهانی بهداشت، ایران برای پیشگیری از ویروس کرونا جدید در آمادگی کامل قرار دارد و در آینده ای نه چندان دور این ویروس کنترل خواهد شد.

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با قدردانی از تلاشهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران برای کنترل و مهار ویروس کرونا تصریح کردند: ایران در زمینه مهار بیماری ها به ویژه بیماری‌های واگیردار از قدرت و توانمندی قابل ملاحظه ای برخوردار است و این توانایی را در بحران‌ها و بلایا از جمله سیلاب های گسترده نشان داده است.

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت مهمترین اصل مهار و کنترل بیماری‌های واگیردار  را همکاری‌های دو جانبه و قوی بین سازمان‌های متولی و مردم دانستند.

شیوع ویروس کرونا دسامبر 2019 از شهر "ووهان" Wuhan چین آغاز شد و ظاهراً منشا آن حیوانات غیراهلی بوده است. این ویروس اکنون علاوه بر 30 استان چین، به 81 کشور دیگر نیز سرایت کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون بیش از93 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 50 هزار نفر بهبود یافته اند و 3218 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پارس تودی، تاریخ انتشار: 14اسفند1398 ، کدخبر: -83036: parstoday.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین