پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
روح الله متفکر‌آزاد منتخب مردم تبریز گفت: ما بایستی مدیریت بحران‌های مشابه کرونا را در کشورمان داشته باشیم لذا باید از تهدید کرونا برای خود فرصت بسازیم و تلاش کنیم مدلینگ بحران‌های مشابه ویروس کرونا در کشور را داشته باشیم چرا که در قرن آینده به این موضوع احتیاج مبرمی داریم.
شعار سال:روح الله متفکر‌آزاد منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: درباره شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مردم باید در وزارت بهداشت و درمان و زیر مجموعه‌های آن اعتماد کنند ضمن اینکه پرستاران تلاش زیادی برای مدیریت عدم شیوع این ویروس داشته‌اند.

وی افزود: نباید از کرونا ترسید بلکه باید فقط آن را جدی گرفت تا در نهایت این ویروس را شکست دهیم.
 
 باید از تهدید کرونا فرصت بسازیم

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: ما در قرنی که پیش رو داریم با چالش‌های مشابه ویروس کرونا مواجه خواهیم بود که بعضی از این چالش‌ها طبیعی است و برخی از آن‌ها ممکن است در حوزه بیوتروریسم گنجانده شوند.

متفکر‌آزاد تصریح کرد: ما بایستی مدیریت بحران‌های مشابه کرونا را در کشورمان داشته باشیم لذا باید از تهدید کرونا برای خود فرصت بسازیم و تلاش کنیم مدلینگ بحران‌های مشابه ویروس کرونا در کشور را داشته باشیم چرا که در قرن آینده به این موضوع احتیاج مبرمی داریم.

 لزوم تهیه زیرساخت‌های مدیریت بحران‌های مشابه کرونا

وی گفت: باید سریعا در کشور به منظور مدیریت بحران‌هایی شبیه به کرونا را در نظر گرفته و تحقیقات لازم و زیرساخت‌های مدنظر این موضوع را در نظر بگیریم. همچنین در مورد مدیریت اطلاع رسانی نیز تصمیم‌گیری شود. همچنین در مورد مدیریت تکنولوژی و مدیریت فیلتر‌های نانوکربن نیز برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم اظهار داشت:، چون برای اولین بار است که با بحرانی شبیه به ویروس کرونا در کشور مواجه شدیم باید مدیریت مدلینگ بحران در کشور که شبیه بحران کرونا است را تهیه و تدوین کنیم و بر همین اساس باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این باره صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، کدخبر: 13981224000786، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین