پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
وضعیت ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی مستقر در شهرستان بروجن با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.
شعار سال: ظهر امروز جلسه‌ای به منظور بررسی وضعیت ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی مستقر در شهرستان بروجن برگزار شد.

ضرورت توجه به زیرساخت‌های تولید در بروجن

مسعود ملکی در این نشست گفت: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان "جهش تولید" نام‌گذاری شده است از هیچ خدمتی در مسیر تحققِ برنامه‌های دولت در بخش صنعت، فروگذار نخواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بروجن به عنوانِ قطبِ اثرگذار و پیش‌آهنگ در بخشِ صنعت استان شناخته می‌شود در تخصیصِ اعتباراتِ ملّی و استانی، توجّه به زیرساخت‌های تولید به ویژه شهرک‌های صنعتی اولویت اصلی است.

فرماندار بروجن اظهار داشت:کیفیتِ بالای زیرساخت‌های لازم اعم از جادّه دسترسی، آب، برق و گاز در ارتقای میزانِ رغبت در سرمایه‌گذاری ضرورتی انکارناپذیر است.

رشد چشمگیر تخصیص اعتبار به پروژه‌های زیرساختی بروجن

حمیدرضا فلاح در ادامه جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان بروجن گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی در شهرستان بروجن اختصاص یافت که در مقایسه با سال ۹۷ از رشد ۲۳۸ درصدی حکایت می‌کند.

وی افزود: در سال ۹۸ نزدیک به ۲۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و همچنین ناحیه صنعتی گندمان، واگذار شد که این میزان در مقایسه با سال ۹۷، نزدیک به ۱۰۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که در سال جهش تولید، همگراییِ بیش از پیشِ دستگاه‌های خدمت‌رسان در بخشِ صنعت، به نتایجِ ارزنده‌ای منجر شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1399 ، کدخبر: 13990126001079 ، www.farsnews.com‏

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
به صنعت هر استاني كه نگاه ميكني مي بيني هيچي از توش در نمياد و درش رو تخته كردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
از جايي كه اين استان از اين نواحي صنعتي كم داره بايد اوج رسدگي بهش صورت بگيره تا مبادا از دست بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین