پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
سیف الله آبدار نائب رئیس شورای شهر پاتاوه در نامه‌ای به شورای شهر یاسوج به انتقاد از مواضع اخیر این شورا در خصوص شهردار یاسوج پرداخت و در بخشی از این نامه نوشت: ... در جلسه آقای مقدم را بدون و به دور از هیچ گونه تخلف به چالش کشیده اید و بار دیگر احساسات مردم را در سطح استان جریحه دار کرده اید.
شعارسال:سیف الله آبدار نائب رئیس شورای شهر پاتاوه در نامه ای به شورای شهر یاسوج به انتقاد از مواضع اخیر این شورا در خصوص شهردار یاسوج پرداخت.

سیف الله آبدار نائب رئیس شورای شهر پاتاوه در نامه ای به شورای شهر یاسوج به انتقاد از مواضع اخیر این شورا در خصوص شهردار یاسوج پرداخت و در بخشی از این نامه نوشت: ... در جلسه آقای مقدم را بدون و به دور از هیچ گونه تخلف به چالش کشیده اید و بار دیگر احساسات مردم را در سطح استان جریحه دار کرده اید.... آیا شما در زمان بیماری کرونا در کنار شهردار یاسوج بوده اید؟
 
تصویر این نامه را در زیر مشاهده می کنید:



شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری صبح زاگرس  ،تاریخ انتشار: 28 فروردین    1399،کدخبر:156682 ، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین